Natali teljes erejéből rohant. Azt hitte vele soha nem eshet meg az, hogy egyszerre üldözze hat maszkos férfi, pedig megtörtént. Sokáig elhúzódott az utolsó gitárórája, de úgy hitte egy olyan lányt, aki turkálóból származó bő fekete ruhákban jár, a haja jobban hasonlít egy szénakazalra, mint frizurára és az arcát tizenhét piercing díszíti, attól a normális emberek szeretnének távol maradni. Ez jól is működött nappal..
A szíve vadul dübörgött éjfélkor egy lelket sem látott az utcán, ráadásul a lakók már megszokták a züllött egyetemisták által keltett kiabálásokat. Az egyik üldözője ott volt a nyomában és elkapta a hátán lévő gitártokját. Natali kibújt a tokból és engedte, hogy a drága hangszerét elragadják tőle.
- Csak találjak egy zsarut! Ezért anyád drágán meg fog fizetni! - kiáltott hátra gyűlölködve.
A srácokat nem ijesztette meg a fenyegetés. Natali reménykedett benne, hogy a játék hamar véget fog érni, mikor már a városhatárnál járt. Fogalma sem volt mit akarhatnak tőle. Az egyetemisták mindig kitaláltak valami ostoba játékot és okoztak valamilyen galibát.
A városhatáron lévő kisebb szupermarket parkolójába futott, ami bánatára már bezárt. Az egyik lámpa nem működött a parkoló sarkában, viszont mégis fényt látott villanni a sötétben. Egy öngyújtó volt az. Nyilvàn ez volt a célállomás, ide akartaàk kergetni.
- Azt hiszitek ez vicces?! - üvöltötte a lány bele a sötétbe, amikor az egyik srác elkapta oldalról és a földre rántotta.
Natali felsikoltott és minden erejével próbált szabadulni, mikor másik két maszkos fogta le. Leteperték a földre. Kifeszítették a végtagjait, és befogták a száját. A rémületét még inkább tetőzte a megjelenő ötödik üldöző, aki a bő fekete poncsója alá nyúlt és felszakította a ruháját. Nataliban akkor tudatosult, hogy mit akarnak tenni. Bármennyire is nem volt jó stratégia a könnyei kicsordultak. Bele akart harapni az őt lefogó srác kezébe, de a fején erős ütést érzett, amitől szédülni kezdett. Érezte, hogy ráfeszülő melltartója meglazul. Próbált vissza ütni és kiabálni, rángatta a testét, amikor az egyik szemöldök piercingje ellenállásba ütközött és kiszakították a bőre alól. Felsikoltott a fájdalomtól és egy hosszú pillanatig nem bírt megmozdulni. Az egyik srác akkor ült rá a csípőjére és kezdte el bontogatni a fekete szűk farmerének gombját. Egy másik fiú a lány orra elé tolt egy fogót, benne az eltávolított véres fémkarikával.
- Ha nem maradsz nyugton kitépem a többit is! Légy jó kislány! Értetted?
Natali látását elhomályosították a fekete szemfestékével keveredő könnyek. Érezte, hogy elkezdik lehúzni róla a nadrágját. Rándult egyet és próbálta össze zárni a combjait. Hallotta a farmerének a szakadását is és úgy érezte a hideg nem csak a bőrét, de az egész belsejét elárasztja.
- Segíthetek uraim? - csendült egy erőteljes férfihang.
A támadók megdermedtek, aztán az egyik felkiáltott:
- Ennek pisztolya van!
Nataliról eltűnt az őt fogó karok és a test súlya. Úgy kezdtek el menekülni a fiúk, mintha őket kergetnék.
- Törd el a csontjaikat, Blaze! - kiáltotta újra az idegen.
Natali refelx szerűen felült és gyorsan felhúzta a bakancsos lábát.
A hat srác hatfelé szaladt, de valaki mégis útjukat állta. Egy fekete melegítős, magas férfi volt az. Az egyiket kiütötte a másikat ugrás közben rúgta fejbe a harmadikat hátra rántotta és a gerincébe rúgva egy másiknak lökte. Olyan gyors volt, mint a villám. Natali lélegzetvisszafojtva bámulta, ahogy elintézi őket „Blaze", mikor vállán súlyt érzett. Egy kiáltás kíséretében akart ösztönösen felpattanni, de megszédült és visszahanyatlott a földre.
YOU ARE READING
A Véreb Macskája 1. (18+) 2. Riovaggio Story 1/3
RomanceTörténet egy férfigyűlölő nőröl és egy nőgyűlölő férfiról. Nagyon erősen 18+os Tartalom! Trágár nyelvezet! Elmebaj! Szexuális erőszak! " Húsvér nő vagy, aki nem tudja bevallani magának, hogy gerjed rám! Rám bazdmeg! A nőgyűlölő elmebeteg szadistár...