8. Kozmetikázott szív

241 14 0
                                    



A szobába meleg uralkodott és fény. Egy öreg baldachinos faragott ágyon feküdt a nő. Barna hosszú haja szétterült a párnán arca szép volt és egzotikus. A szemei éles vonala olyan volt mint a távol keleti nőké, csak sokkal nagyobb. A drága takarók alá csövek és vezetékek vezettek, amik a mellette lévő gépekből futottak.

Halk koppintás hangzott az ajtóból. A nő kinyitotta a barna szemét és elmosolyodott.

- Blaze - mondta halkan és feljebb ült az ágyon. - Gyere nyugodtan.

A szőke, morcos férfi belépett egy sima farmerban és melegítő felsőben. Mélyen meghajtotta a fejét a nő előtt, majd zsebre tette a kezét és néma csendes járással elindult felé.

- Ekkora a baj?

- Nem, de ismered Adamet - válaszolta a nő nyugodt, mély hangján és a mellette lévő ajtó felé biccentett. - Ha nem lenne baj, akkor is szeret bezárva tartani miután eltűntem.

- Felhívhattál volna. Tudod, hogy mentem volna segíteni - felelte a férfi bosszúsan és a vállai megfeszültek. - Még ha te is vagy a Karma legtehetségesebbike egy harmatos kezdő vagy.

- Megoldottam és az a lényeg - válaszolta a nő elutasító hideg halk hangon és összevonta a szemöldökét. - Nem ismerek rád, hogy te is ezzel a szentbeszéddel jössz, Blaze.

A férfi elfordította a fejét és a fülei vörösödni kezdtek majd elsétált a nő ágya mögött és kinézett az üvegfalon le a mélybe. Hallgatott és a nő nem erőltette a beszédet. Ismerte Blaze-t sosem volt egy nagy szószátyár.

- Azt hittem meghaltál - mondta végül torz hangon és hátra fordult majd elmosolyodott. - Örülök, hogy rendben vagy.

A nő kimérten biccentett.

- Nagylány vagyok. már meg tudom oldani a nehéz helyzeteket. Legalább te bízhattál volna bennem.

Blaze szája sarka gúnyos mosolyra húzódott.

- Megerősödtél az évek alatt, de ne hidd magad mindenhatónak. Megőrjítheted a gazdámat és bedöntheted a családot. Soha ne feledd, hogy nem csak saját magadért felelsz, hanem a Főnökért és a családért is.

A férfi sarkon fordult és elindult kifelé az ajtón. Az úrnő fegyvert ragadott és rá fogta.

- Nézz rám Blaze! Már nem vagyok egy elcseszett, képzavaros kislány, akinek fejmosást kell adnod ha valamit rosszul csinál.

A férfi nem állt meg és nem fordult a pisztolyos nő felé.

- Attól hogy pisztolyt fogsz rám, még nem foglak felnőttebbnek kezelni. Hülye voltál.

A nő célzott a jobb pisztollyal és lőtt. Egyenesen a férfi orra előtt csapódott bele a falba a golyó. A férfi keze megrándult egy pillanatra.

- Én vagyok a család Úrnője és én tudom mi a helyes. Nem tudsz semmit az ügyemről, úgy hogy ne merj megkérdőjelezni még egyszer. Megértetted, Kutya?

Blaze arcán egy századmásodpercig fájdalom mutatkozott a kutya szó hallatán, amikor a zsebébe megcsörrent a telefonja. Gyorsan elővette. David hívta.

- A lány nyomkövetője távolodik, még nem tudom hogy mi történt.

Blaze arcáról azonnal eltűnt a fájdalom és megrándult a teste.

- Nem mondott semmit?

- Nem. Elég gyorsan elszelelt.

- Megmondtam, hogy tartsd rajta a szemed! - vágta rá a gyilkos és bosszankodva elfordult az Úrnő vizslató szemei elől.

A Véreb Macskája  1. (18+) 2. Riovaggio Story 1/3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz