28. Megkorbácsolt szenvedély

604 26 7
                                    

Natali szája égett a férfi közelségétől. A kocsiban a lámpa kialudt és a lány nem bírta tovább. Átfonta a felhúzott férfi nyaka körül a kezét és az ajkára tapadt nyögve. Zsongott minden porcikája, az idegei táncot jártak, a teste tűzben égett a lelke pedig lángolt a szerelemtől. Blaze először ellenállt, aztán mint egy tigris az áldozatát magához szorította és nyögve csókolta vissza.

- Kefélj meg! - követelte a lány eszét vesztve és az ölébe akart mászni, de a férfi váratlanul az ülésnek lökte és lihegve elfordult.

Gyújtást kapcsolt, a lámpa felkapcsolódott. Az alkarja a szeme előtt pihent, vadul fújtatott, miközben majd átszakította a melegítőjét a farka.

- Te őrült... nőstényállat!

Natali képes volt erőt meríteni a csókból és a férfi vállára helyezte óvatosan a kezét. Blaze izmai megfeszültek és lecsúsztatta a kezét az arcáról majd kérdőn felé fordult. Egészen lenyugodott az érintéstől, megvetően pillantott a lány kezére.

- Menjünk - mondta mosolyogva.

A férfi dorgálóan pillantott rá.

- Tudom mit akarok - vigyorgott rá a lány.

- Nem tudsz te semmit. Kölyök vagy még.

- De igen, tudom - mondta a lány és kinyitotta az ajtót. Blaze morgott valamit az orra alatt valamilyen idegen nyelven és a nadrágját igazgatva maga is kilépett az éjszakába.

- Mi van ha megbánod? Ha ki akarsz szállni nekem kell megölnöm téged.

Natali vállai megfeszültek a hírre. Végig gondolta és biccentett.

- Jó.

Blaze bevágta az ajtót, aztán dühöngve elé lépett.

- Mindent megbeszéltünk - mondta a férfi szemébe. - Nincs innét már visszaút - mondta és elindult a lépcső felé majd fellépett a lépcsőn a bejárati ajtóhoz Blaze pedig káromkodva utána lépkedett lecsapott a derekára és ajtót nyitott előtte.

Kitárult a bejárati ajtó és ott állt egy ősz hajú, bubifrizurás zöld szemű karcsú és rideg nő. Natali már attól fojtogatva érezte magát, hogy a nőre pillantott. A zöld szemű szörnyeteg a fia kezére nézett a derekán.

- Magyarázatot várok tőled - mondta kimért hangon brit akcentussal, Natali meglepetésére pedig Blaze is brit akcentussal felelt.

- A barátnőmnek választottam ezt a lányt ma éjjel édesanya. Jelentkezett a programba.

A nő kilépett és Natali kezdett ideges lenni a csendtől a házban.

- Mi van anyámékkal? - kérdezte a nőt, de az letudta egy undorodó pillantással. Csak a fiához volt hajlandó beszélni a jelek szerint.

- Ne beszélj butaságokat Bartholomew. Menjünk haza.

Blaze sem számított a jelek szerint ilyen reakcióra.

A nő elindult a bundájában és Blaze félre húzta Natalit az útból. Az úton megjelent egy fekete kocsi, ami a házuk elé gördült.

- Anyuka... - mondta Blaze sápadtan.

A nő Natalira pillantott.

- Nem alkalmas arra, hogy Rozette legyen. Már mindent tudok róla a szüleitől. Irányíthatatlan és őrült is. Nincs időm foglalkozni olyanokkal, akiben nincs semmilyen potenciál.

A fekete autóból kiszállt egy fekete ruhás nő és ajtót nyitott az asszonynak. Lehajtott fejjel várta, hogy beszálljon.

- Csak nem beijedtél tőlem te boszorkány? - kiáltott Natali a nő után.

A Véreb Macskája  1. (18+) 2. Riovaggio Story 1/3Where stories live. Discover now