16. S.O.S.

463 22 1
                                    


Natali a szemébe sütő napsugárra ébredt, ami az ablakon sütött be. Kábultan nézett körbe fájó-zsibbadó arccal. Az első gondolata az volt, hogy ő a kocsiban aludt el, a második pedig az, hogy enyhe fejfájása volt. Megtörtént. Alvajárt. Az ajtó nyílt és a férfi dugta be rajta a fejét. Frissen borotvált volt a haja pedig mintha pár centivel rövidebb lett volna elöl.

- Hány óra van? - kérdezte a lány feszülten.

- Végig aludtad a fél napot. Délután egy óra van. Csináltam ebédet.

- Mi a kaja?

- Kínai.

- Ja igen. Te tudsz kínaiul is - motyogta a lány és közben várta, hogy a férfi hátha felhozza, hogy mi történt az este.

- Az túlzás hogy tudok. Mosakodj meg és öltözz fel. Kend be az arcod a fürdőben ott van egy krém, ami leviszi a duzzanatot. A ruháidat már kimostam és kivasaltam.

A lány felült az ágyban és kábultan nézett a férfire. Még mindig úgy viselkedett, mintha nem történt volna semmi. Eldöntötte, hogy neki kell rákérdeznie, bármennyire is ciki lesz. Gyorsan kikelt az ágyból és arcot mosott. Az arca nagyon csúnya volt csupa kék zöld és sárga. Azonnal bekente az arcát vastagon a hűsítő zselés krémmel aztán felöltözött. Mikor kinyitotta az ajtót Blaze egy gurulós állványt gurított be rajta vállfákra akasztott temérdeknyi ruha volt, legfőképpen fekete de akadt farmer és néhány színes darab. Mind női darab volt. Natali megfagyott amikor a férfi kitárta a szekrényt és elkezdte beakasztani a vadiúj ruhákat.

- Míg szunyáltál vettem pár dolgot, hogy ne kelljen haza rohangálnod.

Natali bambán pislogott.

- Egy teljes ruhásszekrény neked pár dolog?

- Tudom is én mit szeretsz, hálátlan macska.

Natali akaratlanul elmosolyodott a vörösödő fülein. Blaze zavarban volt. Elindult felé amikor a férfi kezében egy fekete gyönyörű és drágának tűnő kisestélyit pillantott meg. Pánt nélküli volt testhez simuló csak az alja volt enyhén buggyos.

- Azt hol vetted? - kérdezte a lány akaratlanul. A férfi elvette és felé nyújtotta.

- Tetszik? - kérdezte széles önelégült vigyorral.

- Aha, szép, de honnan van? A városban nem hiszem, hogy árulnak ilyet.

- New York-ban voltam. Itt nem volt semmi normális - magyarázta és az ajtó felé bólintott.

- Ha már így ráérsz hozd be a többit.

Natali kábultan fordított hátat neki és ment ki. A lépcső tetején rengeteg cipő táska és fehérnemű halmon, amik szép rendbe voltak elrendezve két gurulós kisebb fogasra. A fehérneműi fogason lógtak de voltak szexi csipkés kombinék és harisnyatartók is nem is beszélve a hivalkodó és szexi melltartó és bugyi halomról. Fekete csipke volt a legtöbb anyaga de akadt néhány színes darab is, de volt ott sapka gyűjtemény, sál és néhány téli kabát is.

- Jézusom... - nyögte és kihúzott egy elegáns fekete szövetkabátot amiknek ezüst gombjai voltak. Tökéletesen passzolt rá első pillantásra és még tetszett is neki. Jó minőségűnek tűnt és drágának mégsem volt hivalkodó. Hátra fordult a puritán melegítős férfire. Még soha senki nem találta el így az ízlését.

- Meg kell hogy mondjam Blaze még ha úgy is beszélsz, mint egy kocsis, ízlésed azért van.

A férfi elégedetten felkuncogott.

A Véreb Macskája  1. (18+) 2. Riovaggio Story 1/3Donde viven las historias. Descúbrelo ahora