Blaze nem bírta kiverni a fejéből azt, hogy Natalit nyilvánosan a macskájának mondta. Ennek híre fog menni nem csak a családja de az ellenségei körében is, és ezáltal őrült nagy veszélybe sodorta Natalit. Miért mondott ilyet? Miért kezelte már most ilyen magabiztosan az egészet, amikor még nem is volt biztos tervük arra, hogyan maradhatnának együtt? Hogyan tartsa életben, mi több biztonságban? Hogyan fog működni? Natalit nem védhetik meg a családjától a Főnök kispályás őrzői.
Tényleg megőrjítette a lány. Egyszerűen olyan kibaszott boldog volt, hogy finom tudott lenni és nem ő okozta ez egyszer a sérülést, hanem puszta biológiai tényező volt... Hogy sikerült megadnia a lánynak a jó szexet, ahogy azt ígérte, hogy gondolkodás nélkül kimondta, hogy az övé...
- Blaze. Hallod, amit mondok? Mi lesz most?
- Nem tudom Kölyök. Meg kell várni mit ajánl a Főnök.
A lány láthatóan csalódott volt a választól. Blaze igyekezett higgadt maradni. Hiszen most mondta el, hogy a hagyományos módszer nem válhat be, mert belehal. Eszetlen macska! Szeretett volna kiabálni vele és elmondani még egyszer, amit az előbb de inkább megköszörülte a torkát.
- Éhes vagy?
Natali a fejét csóválta. Blaze sem tudott volna enni. Túlságosan ideges volt. Pittyent a telefonja. Nagy baleset a városban. Lezárták az egyik sugárutat. Dugó lesz. Jobb ha már most odamennek.
- Akkor indulunk a Főnökhöz.
Hamarosan belefutottak a dudáló kocsisorba, Natali pedig a vánszorgást egyre sűrűbb fészkelődéssel jelezte.
- Wc-re kell menned, vagy mi a fasz van? - kérdezte a férfi.
A lány erre mintha megdöbbent volna. A fejét csóválta.
- Csak... nem mindennap lép be az ember egy világhírű maffia családba.
Blaze elfintorodott.
- Bűnözőnek születtél, és bűnözői életet élsz. Álneved van, illegálisan vagy az országban és a többi...
Natali elmerengett és ismét sóhajtott.
- De ez most más... Riovaggio úr...
- A Főnök - javította ki a férfi. - Neked is így kell mondanod ha letetted az esküt.
Natalin látszott, hogy nincs elvarázsolva a helyzettől, amire megint csak kedve lett volna üvölteni vele.
- Mitől fosol? Láttad, hogy milyen! Miért nem bízol benne? - Natali csak hallgatott konokul. - Adam jó király - mondta a bérgyilkos. - És örülhetsz neki, hogy támogatni akar.
Natali csak sóhajtott.
- Nem tűnik vészesnek, csak hát tudod... ő egy férfi.
Blaze szeme elkerekedett.
- Nem bízom a férfiakban. Nem tetszik az sem, hogy valaki megmondhatja mit tehetek...
Blaze mindenre számított, csak erre nem. Igaz. Natali is beteg volt, nem csak ő. És ez egyből mosolyt csalt az arcára. Megértette a Kölyköt. Talán ő egyedüliként a világon. És ettől még inkább azt érezte, hogy egymásnak vannak teremtve. Összetartoznak.
- Bennem bízol? - kérdezte a férfi.
Natali felhúzta az orrát, mint mindig ha gondolkodott.
- Egyelőre - mondta végül.
- Ha benne nem bízol, bízz meg bennem. Magamtól választottam a Főnököt. Hidd el, tartani fogja magát amiben megegyeztek.
Natali a gondolataiba merülve biccentett. Ezután többet nem beszéltek. Csendesen mentek át a városon és értek oda a Tartaroshoz.
ESTÁS LEYENDO
A Véreb Macskája 1. (18+) 2. Riovaggio Story 1/3
RomanceTörténet egy férfigyűlölő nőröl és egy nőgyűlölő férfiról. Nagyon erősen 18+os Tartalom! Trágár nyelvezet! Elmebaj! Szexuális erőszak! " Húsvér nő vagy, aki nem tudja bevallani magának, hogy gerjed rám! Rám bazdmeg! A nőgyűlölő elmebeteg szadistár...