20. Jó éjt Blaze!

477 23 2
                                    

Natali végzett a fürdővel és ismét új tiszta ruhákba bújt. A Blaze által vásárolt fehérneműk szexik voltak és kényelmesek. Igazi első osztályú anyagokból voltak. Utána vett magára egy testhez simuló farmert, egy testhez simuló felsőt és egy kapucnis pulóvert. Mikor kilépett a fürdőből a férfi elégedetten végig mérte.

- Igen, így kéne kinézned.

A lány zavartan lenézett magára. Igazából egyik ruha sem volt kihívó viszont mind kiemelte az alakját.

- Jó?

- Rohadtul formás vagy - mondta a férfi aztán az órájára nézett. - Már nem tudnálak kinyalni. Nem hiszem, hogy képes lennék magamat visszafogni.

Natali arcába szállt a vér, nagyon szerette volna megtapasztalni, de inkább elrejtette a csalódottságát.

- Három óráig áztattad magad a kádban és vacsorázni sem ártana.

A lány biccentett, amikor csengettek. Blaze elővette a telefonját és megnézte.

- Anyádék - mondta.

Natali lesétált. Az arca már sárgás színű volt lila helyett, ami abszolút sokat javított a kinézetén. Kinyitotta az ajtót. Az anyja és az apja nézett vissza rá, meg Mattie.

- Fel sem hívtál minket egész nap! - lépett be az anyja dühöngve. - Blaze szólt, hogy sokáig alszol, de aztán ennyi...

Az anyja elég szabadon mozgott a házban. Natalit nagyon meglepte. Karba fonta a kezét és mélyet sóhajtott.

- Ne haragudj, elszaladt az idő.

- Ugye nem költözöl ide, Nati? - kérdezte Mattie rémülten. - Ebbe az öreg házba ehhez az öreg emberhez - intett a lépcsőnél várakozó Blaze felé.

Blaze nem vette fel, hogy leöregezte. Natali sóhajtott és lehajolt az öccséhez.

- Blaze vigyáz rám, Mattie.

- De már megbeszéltük, hogy elköltözünk és akkor nem leszünk veszélyben! Én is bele mentem! - mondta a fiú komolyan. - Anyáék megkérdeztek engem is... Inkább azt szeretném én is, hogy velünk maradnál. Apa megígérte hogy egy másik neves egyetem mellett keresünk új otthont, így nem kell kollégiumban aludnod.

Natali Blazere nézett, aki nem tűnt sem meglepettnek sem zaklatottnak miatta. Egyszerűen kifejezéstelen volt és hideg, mintha nem is érdekelné. A lány pedig megijedt ettől az érdektelenségtől.

Az anyjáékra nézett, akik komolyan néztek rá. Tényleg mindent eldobnának miatta. A lány próbált erőt meríteni Blaze viselkedéséből. Összefonta maga előtt a karjait.

- Már nem kell aggódni a veszély miatt. Komoly védelem alatt állunk. Mind maradhatunk a városban, ha akarunk.

Az anyja úgy nézett rá, mintha megbolondult volna. Natali pedig eltávolodott tőlük és leült a virágos kanapéra.

- Mibe egyeztél bele te bolond lány? - kérdezte az anyja dühösen spanyolul.

Natali ismét Blazere nézett, aki bólintott.

- Szövetséget kötöttem a családdal, aki miatt ide jutottunk.

Csend követte a kijelentést.

- Milyen család? - kérdezte kotnyelesen Matt.

Az anyja viszont megindult felé és pofon vágta a lányát. Blaze azonnal elindult feléjük.

- Maradj! Ezaz én harcom! - dörrent rá Natali a férfira.

A Véreb Macskája  1. (18+) 2. Riovaggio Story 1/3Where stories live. Discover now