22. Tökéletes

474 23 0
                                    

Natali felvette a ruhát. Tökéletesen illett a homokóra alakjára. Vagány volt, dögös és nem túl kihívó, sem túl nőies.

Bele nézett az összevert arcával a tükörbe és megérintette a csúf három színben pompázó zúzódásait. Sietve levetkőzött bekente az arcát és megírta Blazenek, hogy tökéletes lesz a ruha.

Jókedvűen lépett be a nappaliba, ahol Philip kivételesen rendesen felöltözve várta. A kanapén lévő helye is szépen rendbe volt téve. Az étkezőben Natali már látta a szépen előkészített palacsinta reggelit.

- Jobban vagy? Kipihented magad?

- Minden oké - felelte Natali és leült az étkező asztalhoz, hogy megegye a finom palacsintákat.

Philip sokáig csak feszülten nézte majd leült elé.

- Átmennék ő... Blazehez megbeszélni az anyagiakat - mondta.

Natali a fejét ingatta. Blaze nagyon várhatja már és biztosan ki fog térni a hitéből, ha Phil megy helyette.

- Most nem alkalmas.

- Ugyan már! Csak megkérdezem tőle, hogy mennyi a védelem...

- Szerintem még nincs ára - mondta a lány az igazságot.

- Hogy érted ezt?

- Úgy, hogy ez egy megelőlegezett ajándék a Riovaggioktól. Még nem esküdtem.

- Miért lenne neked muszáj bekerülni abba a nyavalyás családba? Miért ne működhetne pénzért?

- Mert úgy gondolom nem a pénztől függ ezaz egész, hanem szívesség alapon megy. Ha nem Blaze kérte volna sosem tettek volna semmit sem értünk.

Philip értetlenül karba fonta a kezét.

- Tehát Blaze a rokonuk?

- Nem. Csak... nagyon szoros kötelékben működik a családdal. Benne van valamiféle belső, legfelső körben, vagy valami ilyesmi. Azt hiszem... magnak hívta a családfő.

Philip meggyűrte az arcát.

- Tehát a családfővel kellene beszélnem?

Natali majdnem felröhögött, már csak az elképzeléstől is. Philip összecsinálná magát a családfőtől.

- Nem hiszem, hogy fogadna. Még csak nem is vagy a vérszerinti apám.

- Nem tehetem ki anyádat ennek a megpróbáltatásnak. Te pedig még kiskorú vagy.

- Szerintem Riovaggio úr leszarja, hogy hány éves vagyok. Abszolút felnőttként kezel. És ami azt illeti elég jó fej... már ahhoz képest milyen rémhíre van.

- Akkor sem mehetsz egyedül.

- Blaze ott lesz.

- Tekintve, hogy láthatóan nincs rendben a feje...

- És? Nekem sincs - vette védelmébe a lány.

Philip sokáig csak hallgatott. Látszott rajta, nagyon próbál megfelelő érveket felállítani és higgadtan kezelni a helyzetet.

- De te nem vagy veszélyes másokra Natali. Blaze és te... össze sem lehet hasonlítani kettőtök állapotát.

- Ugyan már! Miért nem engeded el magad? Megoldom az egészet. Matt és ti pedig biztonságban lesztek.

- Pontosan ettől tartunk, hogy nem leszünk, ha nem mi alkuszunk. Nem bízok abban az őrült fickóban.

Natali letette a villáját és felemelkedett.

A Véreb Macskája  1. (18+) 2. Riovaggio Story 1/3Where stories live. Discover now