Blaze egy hosszú pillanatig még nézte a zokogó lányt, aztán egy névjegykártyát vett elő amin James száma volt. Bele tette a lány hátán táskájába, aztán megnyomta a központi zár oldó gombját. Natali azonnal kiugrott a kocsiból és hátra sem nézve csapta be az ajtót.
- Hisztis szuka - morogta az orra alatt Blaze a szokásosnál bosszúsabban, és már majdnem elindult, amikor látta, hogy a lány bele botlik egy magas srácba, aki megfogja a vállait. Blaze pisztolyt akart ragadni, amikor Natali durván ellökte a fiút és bement a kampuszra.
- Okos kislány. Te csakis az enyém vagy, legalábbis, míg meg nem duglak - morogta önelégült vigyorral és majdnem elhajtott, amikor meglátta, hogy a barna hajú egyetemista srác Natali utána indul.
- Lemetélem a farkad! - morogta az orra alatt a férfi. Gyorsan behúzta a kéziféket és kiugrott a kocsiból. - Hé, haver! - kiáltott a besiető srác után, aki megállt és hátra fordult. Blaze kényelmesen rá dőlt a kocsi tetejére.
- Ugye nem a csajom után akartál menni?
A srác a lány után mutatott.
- Az a dögös fekete a te csajod?
- Így van, ő az én édes kiscicám - mondta és kihúzott egy közepesen nagy, fogónélküli kést a pulóvere alól. - Orvos vagyok és vállalok kasztrálást. Van hozzá néhány szikém, itt és most.
Az idegen srác megrémült és a nadrágjára tette a kezét majd biccentett és elsietett a másik irányba. Blaze jót röhögött, visszaült a kocsiba és ki hajtott a parkolóból, miközben elkezdett csöpögni az eső. Gyorsan megnézte a műhold képet a telefonján majd írt egy sms-t Natalinak. Ő már rég tudta a lány telefon számát.
Szólj, ha végeztél. Elmegyek érted. Nem kell, hogy megfázz. James.
Blaze úgy gondolta megírja neki, hogy nincs fiúzás, amíg ő itt van, de aztán rá jött, felesleges Natalit féltenie. Elvégre utálja a férfiakat és őt is csak azért engedi majd a bugyijába, mert megvédi az ellenségeitől. Eszébe jutott, hogy a lány Philip-et távol akarja tartani az otthonuktól. Neki is szüksége volt időre hogy a lány anyja befogadja. Azonnal előhívta a telefonjában a talonba eltett aktát a férfiról és miközben vezetett gyorsan átfutotta. Ilyen távolságban sajnos csak lelassíthatja, de meg nem állíthatja, ahhoz meg kellene ölnie, de azt nem teheti meg a lány miatt.
***
Natali miután kisírta magát a női mosdóban fél óra telt el. Legszívesebben haza ment volna és nyíltan megkérdezi az anyját kik, és miért akarják megölni, de akkor lebukott volna és beszélnie kellett volna Blaze-ről, ami a családja halálát jelentené. Emellett tudta, hogy az igazság nem fog segíteni rajtuk. Ha ki is derül, kik akarják megölni, csak Blaze tudott rajta segíteni. Soha nem volt szerencsés lány, sem barátokkal sem a családdal. Az igazi apja verte. Volt egy jó időszaka, amikor Philip a nevelőapja és Georgia a régi barátnője vele voltak, de annak is vége szakadt, amikor tizenhat éves lett. A barátnője minden szó nélkül lelécelt tőle és Philip is eltűnt az életükből, miután megcsalta az anyját. Utálta a férfiakat és Blaze volt a legrosszabb, mégis csak rá számíthatott. Megint eleredtek a könnyei. A csaphoz sétált szipogva, és papír törlővel fújta ki az orrát. Teljesen úgy érezte magát a férfivel a mai nap, mintha a barátja lenne, még ha közveszélyes elmebeteg is volt.
De az álom kipukkadt. A finom reggelivel, a bókokkal meg a különleges élete elvonta a figyelmét arról, hogy mi volt a férfinak: egy test amibe állat mód bele akar hatolni, mozogni majd elélvezni. Erőt vett magán, és elindult kifelé a mosdóból, hogy neki álljon a házijának.
YOU ARE READING
A Véreb Macskája 1. (18+) 2. Riovaggio Story 1/3
RomanceTörténet egy férfigyűlölő nőröl és egy nőgyűlölő férfiról. Nagyon erősen 18+os Tartalom! Trágár nyelvezet! Elmebaj! Szexuális erőszak! " Húsvér nő vagy, aki nem tudja bevallani magának, hogy gerjed rám! Rám bazdmeg! A nőgyűlölő elmebeteg szadistár...