21. Szeretni és megszerezni

258 17 0
                                    


Blaze arra ébredt, hogy a folyosón mozgolódás van. Reggel negyed hat volt. Még soha nem volt példa arra, hogy így elaludt. Odakint már világos volt. Gyorsan kiment és végül leszedte a nyavalyás szerkezetet. Túl jutott a lány hazugságán és úgy döntött nem fogja megbüntetni érte. Örüljön neki és cserébe ő is bocsásson meg neki.

Natali délelőtt tízkor ébredt fel. A függönye el volt húzva. Felült és meglátta a krémet az éjjeliszekrényén. Egyből felkapta a telefonját és felhívta Blazet.

- Megmondtam, hogy ne járkálj körülöttem míg alszom!

Volt egy lélegzetvételnyi idő, mire a gyilkos reagált.

- Már láttam a Pöttöm énedet. Nem mindegy?

Natali erről meg is feledkezett.

- Akkor se sértsd meg állandóan a személyes teremet! Minek jöttél át egyáltalán?

- Égett a villany. Azt hittem játszod a sértődöttet... a szopatás miatt.

Natali gyomra felfordult és dühöngve kitakarta magát és kipattant az ágyból. Érezte, hogy vörös lesz már csak az emlékétől is, hogy mit műveltek egymással.

- Nem sértődtem meg. Ilyen vagy, eddig is ilyen voltál. Inkább örülök, hogy most nem törted el egyetlen porcomat sem.

Blaze válaszként kinyomta a telefonját és Natali az ágyra dobta. Máris könnyek gyűltek a szemében. Utálta. Utálta az egészet. Sőt, azt kívánta, hogy mihamarabb tűnjön el az életéből. Teljesen lehetetlen, hogy nekik akármikor is mehetne a szeretkezés, meg a járás.

A fürdőbe ment és megmosta az arcát. Az arca már nem volt felpüffedve, és sok helyen szépen felszívódott a véraláfutás. Blaze krémje tényleg elképesztő volt.

- Már bocsánatot kértem a kezedért - szólalt meg a háta mögött a férfi.

Natali azt hitte szörnyet hal és rémületében ugrott egyet és felsikkantott. Blaze melegítőben állt a csempés falnak támaszkodva.

- Teljesen... - Natali hirtelen elhallgatott és az arcába csapta a kötözött kezét.

Mélyeket lélegzett. Már nem tudja őrültnek meg nem normálisnak nevezni mindazok után, amiket megtudott róla és a családjáról.

- Jó. Lassú légzés alacsony pulzus - morogta a bérgyilkos.

Natali mélyet lélegzett. Blaze mint mindig hibátlanul belőtt hajjal, kellő mértékű és nagyságú szőrrel állított be. Egy tagadhatatlan maximalista volt.

Végül elsétált előtte megfogta a fürdője ajtaját.

- Volnál szíves kitakarodni? - szűrte a fogai között a lány.

- Mit vagy úgy megsértődve? Te csak egyszer szoptál, én háromszor nyaltalak ki.

A lány behúzta a nyakát a férfi véleménye hallatán. Érezte, hogy elborítja a vér az arcát.

- Kifelé! - mondta.

Blaze elfintorodott de aztán megmozdult, azonban megállt előtte és zsebre csúsztatta a kezét.

- Mi a fasz bajod van? Ha te is mondanád hogy szereted, kurvára úgy csináltam volna és nem sértődöm meg miatta. Nekem kielégülést ad, ha lenyelik a nők a gecimet.

Natali keze pofonra lendült és a férfi arcán csattant. Natali megdermedt és a férfi arcán döbbenet ült egy hosszú pillanatig, aztán előjött a mélyről jövő sötétség, a gyilkos...

A Véreb Macskája  1. (18+) 2. Riovaggio Story 1/3Where stories live. Discover now