4. Az ígéret szép szó...

456 16 0
                                    


Natali miután kibújt a bakancsából és a zokniját is levette végig indult a domború kövekkel kirakott folyosón. Furcsa, de egész jó érzés volt sétálni rajtuk, csak figyelnie kellett melyik kidomboruló kőre lép, nehogy véletlenül bele rúgjon. A fürdő szolid volt és tiszta. Fehér, makulátlan csempe borította. Egy ülőkével ellátott padlóba süllyesztett kád és egy drága gyönyörű ezer féle funkciós zuhanykabin is volt benne. Olyan volt az egész, mint maga a lakás. Szép, különleges, de teljesen személytelen. Mintha az ember egy bemutató terembe lépett volna. Natali a krémszínű folyékony szappanadagolóból nyomott a kezébe megengedte a hibátlan ezüstszínű csapot.

Miután sikeresen eltávolította a rúzst nagy levegőt vett és kinyitotta a tükrös fürdőszoba szekrényt. Az első, amit meglátott egy pisztoly volt mellette három tár. Egy sebvarrásra alkalmas készlet, amivel őt is ellátta. Legfelül a magasban négy különböző színű fogmosó pohár sorakozott, egy fekete, egy piros egy arany és egy kék. Három pohárban elektromos fogkefe volt, de negyedik sima fekete műanyag pohárban egy hagyományos fogkefe árválkodott. Natali a csapnak támaszkodott és levette a pirosat. Az fogkefe száraz volt, de egyszer használhatták. A mellé tett idegen márkájú fogkrémből is kevés hiányzott. Visszatette óvatosan, aztán levette a fekete műanyag poharat. Egy apró szájvizes üveg és egy félig elhasznált fehér tubusos fogkrém meg egy doboz fogselyem volt benne. Úgy gondolta, hogy ez illik leginkább Blaze-hez.

Felnézett a többi három nem használt, vagy alig használt pohárra. Ahhoz, hogy a szeretőié legyen túlságosan belsőségesnek és nagyvonalúnak tűnt. Egyébként is olyan magányos típusnak tűnt Blaze. Egy csapásra megvilágosodott, amikor a négyszintes fogasra gondolt.

- Ez egy családé...

A felfedezéstől majdnem kiesett a kezéből a pohár. Rosszul lett, hogy egy házas, sőt talán egy családos emberhez vonzódik. A fene sem tudta, hogy kicsoda Blaze, vagy mi igaz abból, amit mond. Lehet, hogy tévedett és Blaze alakja is csupán egy szerep volt, akárcsak Dr. Hartner. Ha elvált és van egy felesége meg netán gyerekei az megváltoztatott mindent. Hirtelen nagyon elszégyellte magát, hogy egy apához vonzódik, bármilyen abszolút is volt a helyzet. Végig gondolta orvosként és úgy döntött bele illhet a profiljába, hogy az elvált felesége miatt tartja hazugoknak a nőket. Talán megcsalta. Blaze vonzó férfi volt, sok pénzzel, Natali pedig úgy tippelte, ha egy nő képes valahogy megérteni, és megtanul vele bánni úgy egyáltalán nem zárhatja ki, hogy nős legyen. Visszatette a fekete poharat és becsukta a szekrényt.

Kifelé a folyosói tükörben csalódottságot látott a lány magán. Ha beismerte, ha nem imponált neki Blaze személye bármilyen kifordult is volt. Gyorsan elhessegette a gondolatot. Magasra emelte a lábait, nehogy véletlenül bele rúgjon egy kiugró kőbe. Egy boltíves tükördarabokkal kirakott bejárat vitte a konyhába, ahol sercegő olaj hangját hallotta.

Blaze egy sima fekete kötény volt és palacsintát öntött a serpenyőbe. Minden mozdulata precíz volt és gyors. Natali besétált a modern konyhába, amiben nagy ezüst hűtő széles konyha pult és bárszékekkel teli étkező rész dukált. Minden gyönyörű és tiszta volt.

- Sűrűn látogat meg a családod? - kérdezte.

A férfi nem tűnt meglepettnek a kérdéstől, inkább dühösnek.

- Ne érdekeljen a családom.

Natali szívébe fájdalmas késként hasított a tudat, hogy eltalálta.

- Hány gyereked van?

A férfi meg sem mozdult a kérdéstől, undor ült ki az arcára és elhúzta a száját.

A Véreb Macskája  1. (18+) 2. Riovaggio Story 1/3Donde viven las historias. Descúbrelo ahora