13. Csak egy háziállat

224 18 0
                                    

Natali ismét a férfi kezei között kötött ki, miután Blaze átmászott a kerítésen vele. A férfi a karjaiba vette. Hozzá kell szoknia ahhoz hogy ez a férfi lesz neki...a családja. Felnyúlt és meg akarta érinteni az arcát de Blaze csak rá mordult.

- Tudod a szabályt!

Natali könnyei ismét kicsordultak összehúzta magát és neki dőlt a mellkasának.

- Nem akarok motorozni csak egyedül akartam lenni - vallotta be végül.

- És mit akarsz? Vigyelek be a lakásba én meg ázzak idekint?

- Nem, te nem zavarsz! - markolt bele a kabátjába. A férfi értetlen-goromba arccal nézett a kikészült lányra majd lassan elmosolyodott. Nem volt lágy a mosoly, inkább önelégült és büszke.

- Nálam akarsz aludni?

Natali a régi házukra pillantott. Az volt az első kertes ház ahol lakott. Az első nagy álom otthona, ami Philippel együtt érkezett. Fájdalmasan a férfi vállára támasztotta a fejét és úgy bámulta, míg el nem takarta a nagy fa, amit úgy szeretett bámulni.

- Igen. De ne zaklass. Nem leszek képes ma a szexszel foglalkozni.

Blaze nem tűnt dühösnek amikor kinyitotta kulccsal a hátsó ajtót és belépett vele a házba.

- Rendben van Kölyök. Ma nem lesz szex.

Natali finom virágillatot érzett amint beléptek a száraz és meleg lakásba. Hátra kapta a fejét egy hófehér rózsacsokor volt állítva a nappali sarkába. Hatalmas volt és tökéletes. A másik oldalt egy nagy csokor sárga rózsa volt. Több fajta virágillatot is érzett de máshol nem talált. Blaze letette a virág mintás kanapéra és megsimogatta az enyhén nedves haját.

- Hozok egy takarót, zsebkendőt meg törölközőt. Begyújtsam a kandallót?

Natali legszívesebben magához ölelte volna a férfit a gondoskodó viselkedéséért. Hozott neki mindent. Begyújtotta a kandallót csak annyira hogy a lángokba tudjon merengeni és kellenes meleget adjon. Bebugyolálta egy plédbe hozott neki zsebkendőt amibe szipoghatott és csinált neki finom apró szendvicseket teát és a kérésére forró csokit is azonnal gyártott. Nem bírt egyszerűen betelni vele. Nem beszélt feleslegesen, hagyta de mégis a közelébe volt. Sokszor sétált át a nappaliban mintha valami dolga lenne, persze feltalálta magát. Nem ült le tévét bámulni mint mások. Takarított. Felmosott, porszívózott az emeleten táskákkal rohangált. Végül elé állt fél tizenegykor.

- Hozzak cuccokat az alváshoz? Tusfürdő sampon?

Natali felült és mélyet lélegzett.

- Majd én összeszedem. Nem akarom hogy mindenért te rohangálj.

- Na és hány percig fog tartani össze szedni a dolgaidat a holnapi váltás ruháiddal együtt?

Kopogás hangzott a bejárati ajtón mire Blaze bosszúsan elindult az ajtóhoz majd kilesett rajta. Kulccsal nyitotta ki.

- Mi kéne?

Natali sejtette hogy valaki a családjából jött át, mivel Blaze magát adta.

- Én csak...szeretnék beszélni Natalival. Vannak terveim, megtudom védeni.

Philip állt az ajtóban. A hangja remegő volt és ideges. Natali azonnal felcsattant dühösen.

- Nincs szükségem rád. Megoldom!

Philip be akart nyomulni a férfi mellett az ajtón de Blaze a kezét az ajtónak támasztotta.

- Hagyjad. Majd lehiggad. Nem most azonnal megyünk, majd elmondod neki később. Az helyett hogy itt zavarsz menj haza és hozz a lánynak cuccokat.

A Véreb Macskája  1. (18+) 2. Riovaggio Story 1/3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz