15. Te, aki odabent vagy

290 16 0
                                    


Miután Blaze becsapta a kocsi ajtót Natali szégyenkezve lehajtotta a fejét és ismét eleredtek a könnyei. Legszívesebben felhívta volna az anyját de képtelen lett volna bevallani neki az igazat. „Anya, bele szerettem Blaze-be és ahányszor vele vagyok mindig összetörik a szívem mert ő nem szeret!" Kész röhej. Tegnap este átbeszélték az anyjával és megígérte hogy elküldi, de ezek után hogyan tehetné? Blaze segített neki.

Miután elindultak már csillapodni látszott az idő. Blaze hamar végzett, tíz percet sem töltött bent. Nem kérdezte meg a lány hogyan ölte meg elrabló gyilkosát. Nem kapcsolt zenét Blaze pedig csendben vezetett hazafelé miközben az eső kopogott a szélvédőn és csak ablaktörlő hangja hallatszott.

- Bebizonyosodott - jelentette ki végül halkan a férfi. Natali felnézett a férfire.

- Mi?

- Hogy szükséged van rám.

Natali lefelé biggyesztette az ajkát és bólintott.

- Tudom.

Igazából mindig is tudta, de a mai után örülhet ha egyedül ki mer menni megnézni a postát. Összefonta maga előtt a karjait és felhúzta a lábait az ülésre.

- Sajnálom ha megbántottalak, csak miután láttam mit műveltél Philippel úgy gondoltam jobb ha nem maradsz tovább a családom közelében vagy az én közelemben. Nagyon veszélyes vagy és kiszámíthatatlan.

A férfi nyelt egyet és némán bólintott.

- Felbosszantott azzal a szarsággal amit mondott. Ez nem játék.

Mondta halkan és mocorogni kezdett az ülésben majd megszorította a kormánykereket.

- Meg akarlak baszni - jelentette ki de közel sem a szokott hangsúllyal. Némi fájdalom és félelem is volt a hangjában és az arcán is. A lányra nézett bánatos szemekkel és lassított.

- De úgy hogy neked is jó legyen. Megígértem, jó leszek. Megtanulok szeretkezni. Gondoskodnék rólad ha mégis velem tartanál. Megvédenélek. Mindened meglenne. Jól keresek.

Natali a hajába túrt és hátra állította az ülést majd lehunyta a szemét és sóhajtott. Hallgatott. Blaze számára pedig egyre nyomasztóbb volt a hallgatása.

- Tudod, hogy szükséged van rám Kölyök!

- Nem leszek a háziállatod! Inkább a halál!

A férfi arcán őrült gonosz vigyor jelent meg és remegve szívta be a levegőt és megnyalta az ajkait.

- Halál? Már megint itt tartasz?

Natali látta hogy nem sok kell ahhoz hogy Blaze elveszítse a józan eszét. Olyan dühös volt hogy rángatózott az egyik szeme és a vicsor szerű vigyor sem olvadt le az arcáról.

- Blaze...higgadj le, kérlek...vagy ha meg akarsz ölni csináld gyorsan! Bele fogok roppanni ha tovább folytatod! Vagy higgadj le vagy ölj meg de én ezt nem bírom tovább!

A férfi elfordította a fejét és felbőgette a motort de csak egy pillanatig tartott mert utána indexelt és félre állt majd kitette a vészvillogókat. Felé fordult a depressziós haragjával.

- Ide figyelj Natali. Nem helyes ez az öngyilkos gondolkodás. Miért akarod eldobni az életed? Gyönyörű vagy okos és fiatal. Bármelyik hím oda adná a fél karját hogy ágyba bújhasson veled vagy legalább adj nekik egy esélyt. Olyan ösztöndíjad van egy neves egyetemen amit csak nagyon kevesek érnek el. Most kezded még csak a felnőtt életet. Szerető családod van. Nem kell lopnod csalnod hogy életben maradj. Vannak ruháid még ha nem is a legjobbak.

A Véreb Macskája  1. (18+) 2. Riovaggio Story 1/3Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang