1

412 10 2
                                    

"Zeynep! Zeynep kızım okula gec kalıyosun!"

Gozlerimi actım ve hemen saate baktım.
"hay ananı..." diye gecırdım icimden ve hemen yataktan cıkıp hazırlandım. Sonucuta ilk donem ilk günden gec kalamazdim dgil mi?

Kosarak evden cıktım. Okul cok yakın sayılmazdı ama yetısebilecegim mesafedeydi.
Ben yururken arkadasım Lale yanıma geldi.
"Vay be, tek basıma gec kalmadım en azıNdan." gozmu devirdim. "Sus lale."
guldu ve "aman be bisey demedk" dedi.

Sınıfa girdigimizde henuz tam gec kalmamıs oldugumuzı gormek bizş rahatlatti.

🦋🦋 TENEFUS 🦋🦋
Lale beni oturdugum yerden zorla kaldırdı ve bahceye cıktık. Biz dolanırken sahada Osman'ı ve arkadaslarını gordum. Basketbol oynuyorlardı. Acıkcası osman gecen seneden beri bayağı değişmişti ve buda benim dikkatimi cekmsti. Ben osmanı izlerken lale biseylr anlatıypdu ama acıkcası dikkatim hic onda degildi. "Hey, Zeynep. beni duymuyo musun ya?"
kafamı ona cevirdm "pardon dalmısım noldu?"
güldü ve ellerini beline koydu. "yine aklın bi karıs havada. sen ve ben diyorum okuldan sonra alısverise gidelim mi?" tam cevap vermek icin agzımı acııcaktım ki kafama aldıgım darbe sonucu yere düstüm.

Osman ve arkadasları kosarak yanıma geldi. "İyi misin?" kafamı sıvazlarkene osmana baktim "sence?" osman elini bana uzatti ve kalkmama yardom etti. "pardon"
kaslarımı cattım "pardon demen acıyı gecirmiyor."
"ne yapabilirim? topun gidecegi yonu ben secmiyorum sonucta?" sinirlendim. "ama biraz daha dikkatli olabilirdin." baska bisey soylemek icin agzını acacaktı ki arkadaso onu durdurdu. "hey sakin olur msnz?"

osman ona bakti sonra da bana. "ozur dilerim zeynep. sonra gprusuruz."

kelebek • ffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin