9

60 3 12
                                    

"öyle de denilebilir." ismail sigarayı sondurdu ve battaniyeyi üzerime orttu. "uyu."
ardindan ustunu giyinip gitti. 💔

-----------------------

sabah kalktıgımda ilk isim telefona bakmak oldu. dunden sonra annem beni cook merak etmis olmalıydı. ki tahminim doğru cıktı. beni tamı tamına 23 kere aramıstı.
hızla ustumu giyindim ve asagı kata indim. ismail coktan gitmisti sanirim. nedne beni uyandırmamıstıkine?

iceri girdigimde annemi gordum. "nerelerdesin sen? neden acmadın telefonumu?" yuzune kayıtsızca baktim. "anne bisey oldugu yok. lalelerdeydim." annem sinirlendi ama belli etmemeye calısıyordu. "oyle mi? cunku ben laleyi aradım ve senin orada olmadıgını söyledi."  amk kizi beni resmnen ispiklemisti. ama onu suclayamazdim.

"tmam erkan olayına kızdın ama bu kadar tepki de abartı zeynep." o adamın ismini duymak bile beni kızdırmaya yetmisti. ama annemle kavga etmenin bi manası yoktu. o yuzden yukarı cıktım.  saat daha cok erkendi bu yuzden önce bi dus aldim sonra okul icin kombin sectim. 👇🏻👇🏻
(soyle bisey)

hazirlandim ve evden cıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hazirlandim ve evden cıktım.okula giderken osman yanima geldi. beni kolumdan tutup sertce cekti ve pesinden yurumeye zorladı. "napiyosun sen osman? birak kolumu" kolumu cekmeye calısıyordum. "kes sesini" sustum we bni goturmesine izin verdim. bi köseye girdik. beni sertce duvara itti.
"ismail'le yatmışsın." yuzune baktım. ne diyecegimi bilemiyodum. nerden ogrenmist. "neyden bahsediyorsun sen?"

"sen neyden bahsettigimi cok iyi biliyorsun zeynep. derdin ne senin amina koyayım? o gun altima giremedin diye inat mi yapıyorsun?" sozleri beni sasirtmisti. "kelimelerine dikkat et osman, duzgun konus. hem sen nereden ogrendin?"

siritti. "o pezevenk seni nasıl siktiğini ballandıra ballandıra anlatıyordu." duyduklarıma inanamadm. "kapa ceneni ismail oyle biri degil."
"oyle mi? gidip ona sormaya ne dersin? eminim cevabını cok seveceksin."

aglamamak icin zpr duruyordum. "siktir git, beni rhat bırak."
bi anda ciddilesti. "senin onun hakkında uyarmıstım. kıskandıgımı da acık acık belirttim. simdi ugras dur. ha, bu arada. ismail'in yanindaki kariyi gorunce sasırma. sevgilisi cunku." kalbim paramparça olmustu.. soylediklerinin dogru olmadigina inanmayi o kdr cok istiyordum ki.

beni orada birakti ve gitti. bende okula gittim. sinifa girdigimde tamda osmanin bahsettigi gibi sarısın bi kız ismailin yanina oturmus onunla konusuyodu. ismailde onu ayni ilgiyle dinliyodu. iceri girdiğimde gozleri benimle bulustu ama odagını hemen yanındaki kıza cevirdi. ondan o kadar cok nefret etmistim ki... (ismailciler sakin)

aramızda yasananla ismail icin bi hicse benim icinde oyleydi. umursamadim ve sirama gectim. lale kızla ismaile tiksinerek bakıyordu. "ne bakıyosun zeynep? önüne dönsene" "bunca zamandir yurt disinda ne olduda simdi geri dondu?"

gozumu devirdim onume dondum. ne osman ne de ismail beni ilgilendiriyordu artik. "lale gecen bi bara gidelim diyodun ya." lale hemen heyecanla onune dondu "he nolmus o bara" "diyorum ki bu aksam oraya gidelim." "gidelim yas sınırı sıkıntı degil ben her şekilde bizi iceri sokarım ztn" gülümsedim ve onume dndm.

kelebek • ffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin