4

128 6 23
                                    

(BU BOLUMU YUKARDAKI SARKIYLA OKUYUN.)

Aynada kendime son bi kez baktım ve her seyin tam oldgundan emin oldum. Normalde bi partide guzel görünmeek benim icin cok onemli bi unsur degildi ama partiye osmanin da gelecegini ogrenince kendime biraz fazla ozendim.

(soyle bisey)

Laleden gelen mesaj dikkatimi cekti ve telefonu yatagın uzerınden alıp cevap verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Laleden gelen mesaj dikkatimi cekti ve telefonu yatagın uzerınden alıp cevap verdim.

*lale: hazir misin
cabuk gell
osman fln da geldi
ha bide su
cocuk
neydi adi
ismail*

İsmailin adini okuyunca bi an duraksadım. O da mi gelmisti sahiden. Saskinligimi üzerimden silip cevap verdim.

*zeynep: hazirm geliyorum*

*lale: super 😈*

telefonu cantama atıp merdivenlerden asagı indim. tam kapidan cikicakken annemle karıslastım. Ellerine beline koydu ve bana baktı. "Saat kuralı zeynep. unutmuyosun."
"Anne tamam, soz." basıyla onayladı ve kapıdan cıktım.
Lalelerin evi cok uzak sayılmazdı o yuzden yuruyerek gitmeye karar verdim.

Ev gorus alanıma girince derin bi nefes aldim. "Tanrım lutfen bu gece sorunsuz bi sekilde bitsin... Merdivenlerden cıktım ve iceri girdim.
Hayır burası kesinlikle Lale'nin anneme bahsettigi sekilde duzenlenmemisti. İlk gozume carpan masadaki alkoller ve ic ice dans edenlerdi. Sasırmıs bi sekilde dondum kaldım. Lale kosarak yanıma geldi. "Sonunda! Seni beklemekten eglenmeye fırsatım bile olmadı. Bu arada mükemmel gorunuyorsun."

Sakacı bi sekilde popisme saplak atti. "Lale! Bu ne aq ? annem ogrenirse napıcaz." sırıttı. "Ogrenmeyecek hadi gel" elimden tutup beni alkollu masaya götürdu. "Hangisini istersin? Tekila, viski, ya da-" ellerimi havaya kaldirdm "Hicbiri."

Cocuk gibi dudagını buzdu. "ne yani oyun bozanlık mı yapacaksın!" bunu duyan herkes bizim etrafimizda toplandi. bi secim yapıp herhangi birni kafama diklememi bekliyolardi. kalabaligin icinden gozume carpan ismaildi. bi kosede duvara yaslanmıs ickisini icerken bana bakıyordu.

Bi an icin gözlerimiz bulustu ama gorusumu Osman kapattı. "Vay vay, zeynep." beni bastan asagı suzdu. "Guzel olmussun."
sırıttı ve masadan iki bardak alipbirini elime verdi. "Ne dersin?"

Gozlerini benden bi an icin bile ayirmadi. Etrafima baktm. "Tamam amk iciyorum."

Osmanin bana verdigi bardagi tek dikiste ictim. Herkes alkısladı. Lale memnun gorunuyordu. Osman guldu "Harıka." onumden cekildiginde İsmaili gordum. Yuzunde tuhaf bi bakıs vardi. İyi mi kotu mu soyleyemezdim.

Herkes dagılıp dans etmeye dondugunde yanıma yaklastı. Parfumunun kokusundan mı yoksa ickiden mi bilmiyorımama bi hos olmustum.. kevase lalenin bu isler bu gece basıma neler acacaktı?

"Senden beklemiyordum." dedi. Güldüm ve "bende senden. sonucta gecen kütüphanede ders calıstıgım cocuktan farklı birisi var karsımda." sırıttı "İyi mi yoksa kotu mu?"

Dusunuyormus gibi yaptım "hmm sanırım gorecegiz." Gulduve bana elini uzatti "Dans?" Sasırmıs bi sekilde ona baktım "Dans mı?" basıyla onayladı.

Elimi ona uzattım ve beni dans eden diger insanlarin icinden siyirp ortaya bi yere cekti. Sanki birinin izlediginden ozellikle emin olmak icin etrafabakıyordu.

Dans etmeye basladık. Basta cekingen davranıypdum ama alkolun etkisi ilerledikce kendimi iyice dansa verdim (dilber typa shit) Beni belimden kavradi ve bi an oylece donduk kaldık. Yuzunu yuzume yaklastırdı.

Omzunun arkasından baktıgımda sinirli bi sekilde bardagi sıkan Osmanı gordum. O kadar sert sıkyprdu ki her an kırılacak gibiydi. Neden bu kadar sinirli oldugunu anlamak icin arkama baktim. Acaba birine mi bakıyor diye?

Ama hayır o dogrudan bana bakıyordu. Gözlerimin icine. Geri cekildim. İsmail sasırmıs bi sekilde arkasını donup baktogom yere baktı ama Osman orda degildi. "Bir sey mi oldu?"

Elimi ssclarımın icinden gecirdim "hayır sanırım ickiden birazcik fenalastim tuvalete gidicem" bisey demedi sadece geri cekildi.

tuvaletn yeri icin laleden bilgi aldim ve oraya gittim.

Ama orda Osman vardi. Kapıya sırtını yaslamıs beni bekliyor gibiydi.

"Girebilir miyim?" Sırıttı. "Bilmem girebilir misin?" Gözlermi devirdim. "Oyun oynama osman. içeri grmem gerekiyor. cekil."

Yavasca ittim ama bilegimi tuttu. Elini saran kanlı beze baktım. Sanırım bardak gercekten kırılmıstı. Eline baktigimi gorunce hemen cekti. "Bak ne diyecegim Zeynep. Bi daha beni kıskandırmak istiyorsan Bunu baska biriyle yap." ben daha cevap veremeden arkasını dondu ve gitti. Sadece arkasından agzım acık bi sekilde bakabildim.

Soku hemen atlatıp iceri girdim ve aynada kendime bktim. Tam olarak ne oluyordu bu aşşağılık evde? İsmailin bana olan tavrı, dokunusu, Osmanın bu tavırları da cabası... Bir hafta oncesine kadar aklımda hicbirine yer yokken simdi ikisini birden dusunmek beni utandrdı. Kendime hafifce tokat attım. "Kendne gel zeynep. Klasık Osman iste. Aklını bulandırıyor." cantamdan telefonumu cıkardım ve saate baktım. 22:38

kendime gelmek icin muslugu acıp soguk suyla bogazıma dokundum ve toiletten ciktim. koridorun ucunda Osman ve bi kız sarmas dolastı. Yanlarından yuzune bile bakmadan gectim. Beni kıskandırmak istiyosa daha fazlasını yapmalıydı.

... DEVAM EDECEK

kelebek • ffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin