Osman ozur diledi ve gitti. Sonra zil caldi bizde laleyle sınıfa gittik. Ders fln derken okul bitti ve eve dondum.
Cantamı yere atıp yataga atladım ve telefonumu actım. 1 mesaj gelmisti.
*ismail: Zeynep?
bugun kafana top carpıtıydı. İyi misin?*Ah bu yazan İsmaildi. gulumsedim ve cevap yazdm
*zeynep: iyiyim sagol*
o rezilligi gordun mu cidden😔**ismail: senin sucun degildi. Aptal osman dikkat etmelydi*
osmana aptal demesne guldum. ismail ve ben yakındık. acıkcası bazen benim icin fazla korumacı davrandıgı bile oluypdu.
*zeynep: dogru*
telefonu kapattım ve dus almak şcin banyoya yoneldim. tam kapıyı acıyodum kı annem bana seslendi "kızım arkadasın lale geldi." o an laleye date sozu verdiğimi hatırladım "Gelıyorum Anne!" kosar adımlarda Laleyi karsıladım. "Zeynep daha ustunu degıstırmemissin hadi cabuk aksam oldu!"
gozumu devirdim ve uslanmaz laleye baktım "bekle iki dk hazırlanıp geliyorum" Hemenodama dondum ve elime gecen ilk seyleri giysdim. Crop ve tayt.(bolum kapagı outfit
Yolda laleyle neredeyse tek tuk konustuk. hic susmayan arsız kevasenin bu halleri beni sasirtiyodu. Telefondan hıc kafasını kaldırmadı sonunda dayanamadım ve sordum. "lale agzını bıcak acmıyo bısey mi oldu" o an transtan cıkmıs gibi bana dondu. "kanka İndrimlere bakıyorum" gozumu devirdim ve onume baktım. biz yururkene karsıdan Osmanı ve arkadaslarını gordum. İcimden bi hasiktir cektim. Gercekten super zamanlamaydı. (o kombinle aq)Osman bi an icin bana baktı ama hemen gozunu cekti ve arkadaşlarıyla gulerek uzaklastılar. Laleye baktım "Bunun derdi ne?" lale bana dondu "kim? osman mı? klasık hali iste" lale ve osman bi aralar cok yakın arkadaştı ama sonradan uzaklasmıslardi birbirlernden.
(ALISVERIS SONRASI)
yorgun Yorgun eve dondum ve hemen yataga attım kendimi. telefonumu kontrol ettim ismail yine yazmıstı.
*ismail: kutuphaneye gidicem yarın benimle gelmek şstermsn*
*zeynep: olur neden olmasn czaten yapcak bıseyım yoktu*
*ismail: o zaman yarın gorusurux*
*zeynep: bb*
telefonu kapattım ve kendimi uUykunun kollarına bırakıverdim.