dikkat bu bölümde seks var ⚠️
kapıya baktım, ardindan kilitlemek icin one atildim. "ya da siktir et." kolumdan tuttu ve beni kendine cekip optu. (orospular su yazdıgım seylere bak hepsi sizin icin..)
elini belime koydu we beni kendine daha cok bastirdi. vucudunun sıcaklıgını hissedebiliyordum. sonra ani bi hareketle beni altına aldı. dudaklarını benimkinden ayırdı ve boynuma yoneldi. kucuk ıslak opucukler birakiyodu. (allah beşanizi versin 🙏🏻 insalalh)
dudagımı ısırdım. elini bacaklarımın arasına goturdu ve yavasca oksadi.sonra birden geri cekildi. transtan cıkmıs gibiydi. "siktir, özür dilerim zeynep." sasırmıs bi sekilde yatakta toplandim. "ne..?"
ellerini saclarının icinden gecirdi ve "hayır, olmaz." avucunu yanagıma bastırdı. "fazla küçüksün."elini ittim. "dalga mı geçiyorsun sen? bunu odama gelmeden önce düşünemedin mi?"
"özür dilerim, aklım neredeydi bilmiyorum-"
"siktir git osman!!!! benimle istedigin gibi oynamandan biktim artik" osman arkasını dondu ve camdan cıkıp gitti.
arkasından sadece baktım. birikmis gozyaslarımın akmasına izin verdim. osman tam bi orospu cocuguydu.----------------------------------------------------------
dolabımı actim ve bi outfit sectim.
sade ve sık olmasına önem verdim.ardından okula gitmek uzere yola cıktm. yolda lale bana katıldı.
"yine yuzun asık. noldu bakalım?" bunu demesi uzerine hic hatirlamak istemediğim dun geceyi hatirladim. ona bahsetsem mi bahsetmesem. mi diye dusunurken kelimeler coktan agzımdan cıkmsıto bile. "dun osman geldi. odama."
lale saskınlıkla bağırdı."NEe" "Lale sus ne bagırıyon aq"
"nasil yani?? gelip ne dedi?" sessiz kaldim. o da hemen bu durumdan suphelendi."bir şeyolmus. ne yaptı?"
"hiç. sadece beni istiyormus gibi yapıp kucuksun falan dedi ve siktirip gitti" lale buna sasırmıs görünmüyordu. "sende oyunlarına kandın mı? en basındn kalmasını istememeliydin. "istemedim zaten ama gitmedi." "unut gitsin zeynep." bisey demedim ve okula girdim.sınıfa girdigimde ismaili gormeyi bekliyordum. son gorusmemizden beri bir seyler degisti mi diye. ama sırası boştu. hayal kırıklıgıyla yerime gectim.
tenefuste bahceye çıkıyordum ki osmani gordum. arkadasıyla konusuyordu. beni görünce bi an konusmayı kesti. kısaca suzup dikkatini arkadasına geri cevirdi. bu erkeklerden ghostlanmak rutinim olmustu artık. gerci tepki vermesini de beklemiyordum, istemiyordum. yoluma devam ettim.
okul sonrası laleyi annesi arabayla aldi. bense tek basıma yuruyecektim. ardindan telefonuma ardi ardina bildirimler gelmeye basladı.
*05*******: zeynep sen misin?
mesaja bak
onemli*tanımadıgım bu numaradan gelen mesaj dikkatmi cekmisti. yolda durdum ve bi yere oturup cevap verdim.
*zeynep: kimsin?*