İctigim ickilerden olucak ki uykuya nasıl daldıgımı bile hatırlamıyordum.
Sabah yataktan cıktım ve okula gitmeden once kendime bi ceki duzen verdim.
(soyle bisey )Son olarak saçlarımı da duzelttim ve evden cıktım. okula giderken telefonu kontrol ettim. Lale dun gece bi suru sey yazmıstı.
*lale: eve gittin mi
sana karısmadı dimi
Cevap verseneeee
her neyse
yarin gorusuruz*Telefonu kapattım ve yurumeye devam ettim. lalenin endiselenmes normaldi. sonucta o kadar icmistim ve osman gibi biriyle ayni arabada gidecektim.
okulun kapısına geldigimde ismaili gördüm. dun gece olanlar aklıma geldi. tuhaf davranısının alkolun etkisinden olduğuna kendimi inandirmak istedim. ya da belkide gercekten oyleydi.
sanirm hic bisey olmamıs gibi yapmak ikimiz icinde en iyisiydi.bana baktı. selam vermek icin elimi kaldırdım ama o hicbir sey soylemeden arkasını dondu ve gitti. bu neydi simdi? ismailden trip mi yiyordum?
ic cektim ve peşinden okula girdim. sınıfa girer girmez lale yanıma geldi. "Ya dun gece neden mesajlarıma cevap vermedin! ne kadar endiselendim biliyomusun?" gulumsedim "hicbir sey olmadi zaten lale. sarhpstum biraz o yuzden hemen uyumak istedim." dudagını buzdu. "bi daHaboyle yapma zeynep." ve yerine gecti. hocanin gelisiyle bende yerime gectim.ders boyunca ara ara ismaile baktim. sorunu neydi bunun? dun benimle bi an icin bileolsa konusmak icin firsat kolluyordu ama bugun beni tamamen gormezden geliyordu. belkide amaci buydu.
lovebombing sonrası ghosting.
bu oyunlarına kanacagımı ve uzerine düşeceğimi sanıyorsa cok yanılıyordu. onume dondum ve dersi dinlemeye devam ettim.
(TEnefus)
icecek bi seyler almak icin kantine gidecektim. laleye donup "sende bi seyler ister misin?" diye sordum. aynaya bakıp rujunu tazelerken soyledi, "yok sagol" onayladim ve kantine yol aldim.
giderken birden biri onumu kesti.
ve iste başlıyoruz. osmanin takıntılı ex'i necmiye. yanında da sus kopegi gibi onu takip eden arkadasları.
"ne var" dermiscesine ona baktim.
kolumu tuttu ve cekti "aptalı oynama zeynep dunseni partife osmanla gormedim mi sanıyorsun?"tuttugu kolumu cektim "onunla bi ilgim yok. hem illa birine hesap sormak istiyorsan gidip osmanla konus. sonucta benim yanıma gelen oydu."
bu sozum onu çıldırtmıstı acıkca belliydi.
"ondan uzak dur zeynep. yoksa canını yakarım"
alaycı bi sekilde guldum. "simdi seni neden bıraktığını daha iyi anlıyorum. istedigine inan necmiye. ama onla benim aramda hiçbir sey yok."
omzuna çarpıp saskın bakısları arkamda bırakarak yoluma devam ettim.
kantinden meyve suyu alıp giderden osmana carptım ve Bum meyve suyu osmanın beyaz tısortune patlayıverdi.