" Lana Del Rey - Pretty When You Cry."
"Chaeyoung sakin ol tamam."
Jennie'nin attığı postun üstünden neredeyse yarım saat geçmişti. Kalbim çok hızlı atıyordu, bunun sebebi heyecan ya da mutluluktan değil sinirden kaynaklı bir şeydi. Bana onca şey yaşattıktan sonra ben her şeyi siktir etmişken yine her şeyi sikip atmayı başarmıştı. Ağlamıyordum ama kalbim paramparçaydı.
"Jisoo benim hava almam lazım." derin bir nefes aldım.
"Tamam hadi birlikte dışarı çıkalım." diyerek endişeli bir şekilde yerinde ayaklanırken onu bileğinden tutup yanıma oturttum.
"Bak, benim yalnız kalmaya ihtiyacım var. Lütfen bana anlayış göster."
"Chaeyoung saçmalama, ben seni bu hâlde nasıl bırakayım?" saçlarımı okşadı.
"Söz veriyorum kendimi daha iyi hissedince eve sağ salim döneceğim. Hm?"
İkna olmamış gibi yerinde huzursuzca kıpırdanırken sıkıntılı bir nefes verdi ve bedenini tamamen bana döndürdü.
"En fazla 2 saat sonra burada olacaksın ve aradığım zaman açacaksın. Anlaştık mı?"
Başımı sallayıp ayaklandıktan sonra saçlarının arasına bir öpücük bırakarak kulaklığımı ve telefonumu aldım ve kendimi evden dışarı attım. Şimdi yeterli nefes alacak alanım vardı ama hâlâ fiziksel bir acı hissediyordum. Sahile doğru yürüyüp deniz kıyısında oturmayı planlıyordum. Belki de denizin karşısındaki banklarda oturup müzik dinlerken kendime gelirdim. Ne yapacağımdan kararsız bir şekilde yürümeye devam ettim. Elbisemin açık bıraktığı bacaklarıma çarpan rüzgar bile işlemiyordu sanki tenime. Sırtımda ve kalbimde bir bıçak vardı, başka da bir şey hissetmiyordum. Kulaklığı takıp SYML - Where's my love açtıktan sonra kendime kötülük yapmış gibi olmuştum. Şarkı daha çok gözlerimi yakarken sahile yaklaştığım için kıyının olduğu tarafa sapıp kayaların üstüne yerleştim.
Deniz kokusunu ciğerlerime doldurdum ve artık tutamadığım incilerimin yanağımdan süzülmesine izin verdim. Bir savaşın başlangıcı gibi ardı kesilmeyen yaşlar yanağımdan süzülüp bacağıma ya da kayaya düşerken bacaklarımı kendime çekip çenemi dizime yasladım. Müziğimi bölen bildirim beni bu sefer korkutmuştu. Ne çıkacağını bilmiyordum fakat merak ediyordum. En kötü ne olabilirdi?
@jrubyjane
231.542 kişi tarafından beğenildi.
@jrubyjane: Park Hae-won yıllar geçtikçe güzelleşiyor. Annem gibi gördüğüm bu güzel kadının 2 gün sonra doğum günü millet!
Yorumlar kapatıldı.
&
Annem gibi gördüğüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘤𝘩𝘦𝘳𝘪𝘦 𝙗𝙮 𝙨𝙚𝙣𝙩𝙧𝙚𝙥𝙞𝙖
Fanfiction"Neden sürekli bu sokaktan geçiyorsun?" Birkaç saniye sonra sesini işittim. "Anlamadım?" Tahmin ettiğim gibi bir kadındı. "Burası hep uzatmadır, neden ana caddeden kısa yolu kullanmak varken bu sokaktan geçiyorsun?" "Geçtiğim yolların hesabını sana...