-10-

16 4 1
                                    

" New West - Those Eyes. "

2 gün önce.

"Sana defalarca bu işi yapmaktan hoşlanmadığımı söyledim. Git başka birini bul." dedi Lalisa, telefonda konuştuğu kadına.

"Yapacağın tek şey beni kızımla görüştürmek Lalisa." Lalisa bu cümleden iğrendiği için iğneleyici bir ses tonuyla konuşmaya devam etti.

"10 yıl sonra mı aklına geldi kızın?"

"Sana hiçbir şey açıklamak zorunda değilim. Anladığım kadarıyla Chaeyoung sana bir şeyler anlatmış ama bu işe burnunu sokmak sana kalmadı. Sadece işini yap, yapmak zorundasın."

"Değilim." diye bastırarak söylendi Lalisa.

Park Hae-won telefon ardından derin bir nefes aldı, sakinliğini korumaya çalışıyordu.

"Kabul ettikten sonra tekliften cayma gibi bir lüksün yok Lalisa Manobal."

"Bana her şeyi baştan anlatsaydın bu siktiğimin işini kabul etmezdim Park Hae-won. O kızı üzmekten başka bir işe yaramayacak bu."

"Ne o? Kızıma mı aşık oldun? Ne yararı, ne zararı ne de üzülmesi seni ilgilendirmiyor. Ben Chaeyoung ile bir kez de olsa görüştükten sonra aranızda hiçbir şey kalmayacak zaten. İş olarak göreceksin."

Lalisa sessiz kaldı, bu düşünce canını yakmıştı sebepsizce. Chaeyoung ile o kadar yakın değillerdi fakat yine de Lalisa, o kız tarafından kalbinin ısıtılacağını asla akıl etmemişti. Sahile gittiğinde Chaeyoung tarafından tüm olayları öğrenmeyi beklemiyordu. Belki öğrenmeseydi Park Hae-won'un işini itiraz etmeden yerine getirirdi? Hayır, Lalisa o genç kızın güzel kalbini fark ettiğinde vazgeçerdi bu işten.

Vicdan azabından ziyade Chaeyoung'dan ayrı kalma düşüncesi kalbine tonlarca bıçak saplamıştı. Ne zamandır bu işi bu kadar ciddiye aldığını sorgulamaya başladı.

"Kes sesini." diyebildi Lalisa.

"Beni kızımla buluştur."

"Kızın zaten yanında Park Hae-won, Jennie Kim yanında."

Telefon kapandı.

&

@dispatch

Roseannepark, Jisooya_, lalalalisa_m, minniecha ve diğer 1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Roseannepark, Jisooya_, lalalalisa_m, minniecha ve diğer 1.934.652 kişi tarafından beğenildi.

dispatch: Roseannepark yayınladığı "Hard to Love" şarkısından sonra ilk defa kameralar karşısına çıktı.

Yorumlar kapatıldı.

&

"Şarkı çok güzeldi hâlâ etkisinden çıkamıyorum." bunu söyleyen kişi Jisoo'ydu, ve onun bu sözüne katılanlar Yoongi, Jimin, Mina ve Sana olmuştu. Yapılan en ufak iltifat bile gururumu okşamaya yetiyordu.

 𝘤𝘩𝘦𝘳𝘪𝘦 𝙗𝙮 𝙨𝙚𝙣𝙩𝙧𝙚𝙥𝙞𝙖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin