kayıplar ve kazançlar

300 182 53
                                    

Selam dostlar bu gün ikinci bölümle sizlerleyim.
Biraz uykusuzum çünkü bu bölümü gece yazıyorum, neden gece gece bölüm yazıyorsun diyeceksiniz valla, benim ilham perileri gece geliyor da sabah 10 saat düşünsem gelmez citten
💫
Neyse siz beğenin de gerisi önemli değil. Herkeze iyi okumalar diliyorum çok hızlı bir bölüm sizlerle😎

Yorgundum herzaman olduğu gibi ne zaman enejiktimki zaten
Yine aynı yorgunlukla elimdeki kadehi kaana verdim ve oyunu oynayacağım masaya doğru yürüdüm.

Çok kalabalıktı tuhaf tuhaf insanlar gözüme takılıyordu.
Kimisinin burnu uzun kimisinin ağzı büyük,kimisi kel,,kimisi cazibeli ve güzel,kimisi de hiçbir özelliği olmayan sıradan insandı işte.

Siyah saçlarımı gözlerimin önünden aldım masaya geçtim ve bir sandalyeye oturdum, Masada Demirin bahsettiği kişiler vardı Bekir, Sami ve Dilber.

Bekir genç bir adamdı,kahverengi saçları ve ela gözleri vardı. Masanın en acemi üyesiydi çünkü daha önce onu hiç görmemiştim.

Sami ise bu mekana hep gelirdi. Bir inşaat şirketinin sahibiydi.kısa boylu şişman bir adamdı.

Dilber ise çok çekici bir kadındı,
Bazı zenginlere metreslik yapıyordu ve bu işten çok iyi para kazanıyordu.

Masadakileri süzdükten sonra diğer oyuncular beni selamladılar.Ben de onları selamladım.

Dilber:"ooo geldi gecelerin kralının ki" dedi .Demirden bahsediyordu,herkez ona gecelerin kralı derdi çünkü.

Ben ise hiçbir lafın altında kalmadığım gibi bu lafın da altında kalmadım ve "En azından ben bir adamla birlikteyim,senin gibi her zengin adamda gözüm ve onlarla bir temasım yok.

Dilber gözlerini devirdi ve sarı saçlarını geriye savurdu ben de konuşmama devam ettim" E anlatsana bu sefer birlikte yattığın zengin nasıldı iyi para koparabildin mi? Bari" dedim bu konuşmalar oyun esnasında böyle sürüp gitti.

Bu benim stratejim gibi birşey olmuştu,itiraf sayfasında duyuru yapar gibi masadaki insanların açıklarını ve sırlarını döküyordum.

Elimdeki kartlarla, sinsice Dilber ve Samiye bakıp güldüm çünkü Dilberin yeni avı Samiydi. onunla yatıp kalkıyordu ve bu söylediklerim ikisini de elemeye yetmişti.

Ancak bir sorun vardı ve o tamamen aklımdan çıkmıştı, o sorunda karşımda oturan Bekirdi. Hadi ama ben nerden bileyim bu çocuğun kusurunu yaaa. Morlim bozulmuştu çünkü Bekire kaybediyordum . Elimdeki son kartı da atıp, arkama yaslandım ,kaybettiğim belliydi artık. O kazanmıştı.

Yaslandığım yerde şaşkın şaşkın karşımda kazandığı paraları toplayan, neredeyse çocuk diyeceğim bir adama yenilmiştim ve herkez bizim masamızın etrafındaydı. Sami ve Dilber bile şaşkındı çünkü bekirin kazanacağı benim olduğu gibi onlarında akıllarını ucundan bile geçmemişti.

Sonra masanın etrafı daha da kalabalıklaştı her yerden şu sesler işitiliyordu koskoca, Kumarbaz Eva Yılmaz genç bir adama yenildi diye sesler daha da arttığında bir bağirma sesi işittim "dağılın masanın etrafından, herkez kendi oyununa dönsün"

Bu sesi nerde duysam tanırdım bu ses Demire aitti. Ne Ama Demir olamaz o 10.kattan asla inmez.

Hızlıca kafamı sesin geldiği yere doğru çevirdim. Gerçekten de Demirdi, sonra herkez izleme balkonuna doğru baktı ve herkez benim gibi şaşkındı.Çünkü Demir Gökalpin sadece adı vardı slüeti yoktu oradaki neredeyse hiç kimse Demiri ddaha önceden canlı görmemişti, görenlerde kimseye söylememişti

KumarbazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin