Perdenin Arkasındakiler

158 104 7
                                    

Selamlar,bu gün sizleri çook uzun bir bölüm bekliyor.
Umarım beğenirsiniz iyi okumalar diliyorum
Seviliyorsunuz 🥰

Gözlerim yine istemeyerekte olsa yeni güne merhaba dedi.

Yine her zamanki gibi yatakta kıvrıldım,döndüm,oturdum ama o yataktan bir türlü çıkamadım. Bunda havanın soğuk ve kapalı olmasınında etkisi vardı.

Sonra o yataktan çıktım inanılmaz bir başarıydı benim için kendi kendime güldüm ve "  oh be sonunda başardım" dedim.

Sonra hazırlandım ve aşağıya indim. Demirle konuşmalıydım, ona birkaç güzel şey söyleyip, onunla birlikte çalıştığı yere gidecektim. Planım şimdilik böyleydi.

Ben gittiğimde herkez yemek masasına oturmuştu bile, geç mi kalmıştım? Diye düşünürken

Hizmetli kadın yanıma geldi, çok tuhaf bir kadındı ve eteği çok ama çok kısaydı.

Beni baştan aşağı süzüp" ben de sizi çağırmaya geliyordum Eva hanım kahvaltı hazır" dedi

Ben de hızlıca "teşekkür ederim " dedim ve masadaki yerimi aldım.

Sandalyeye otururken demir ve yaşlı adamın sinirli ve bir o kadar da sert bakışlarına maruz kalırken, Süleyman yine her zamanki gibiydi .Bana gülümsedi ve yemeğine devam etti.

Yaşlı adam derin bir iç çekip, gözlerini benden ayırdı. Benden nefret ediyordu.

Demir de çatalını bırakıp bana döndü"Eva  bu evin belirli yemek saatleri  var ve sen kafanın estiği gibi davranamazsın, dedeme saygısızlık bu." Dedi gür bir sesle.

Masadaki herkezi süzüp " Şey ben özür dilerim bir daha böyle bir hata yapmam" dedim.

Kahvaltıdan sonra  Demiri kış bahçesinde otururken gördüm, hemen yanında doğru gittim.

Gittiğimde inanılmaz derecede ddüşünceliydi, ama neden ?

Beni görünce baktı ama birşey demedi.

Demirin yanında yerimi aldım ve başladım

"Demir şey ben evde çok sıkılıyorum, çalıştığın yere beni de götürür müsün? Belki havam değişir kendime gelirim."

Dediğimde Demir uzun bir süre sessiz kaldı sonra "olur ama yarım saat duracaksın sorgulama ve kurcalama olmayacak, sessizce sana etrafı gezdiririm, sonra da adamlarım seni eve bırakırlar. Anlaştık mı güzelim?"

Demirin izin vereceğini hiç düşünmemiştim ama izin vermişti.Hızlıca " Anlaştık çok sağol"

"Ama Eva uslu duracaksın, beni pişman etme.

"Uslu duracağıma söz veriyorum." Dedim.

Sonra yanımıza yaşlı adam geldi , bizi inceleyip oturdu,sigarasını yaktı ve yavaşça içmeye başladı.

Sonra Demire doğru dönüp Rusça "Nikolay, ben senin o kardeşin olacak heriften nefret ediyorum,biliyorum torunum ama yani her önüne gelen kadınla da yatılmaz, kadınlardan da nefret ediyorum zaten iğrenç varlıklardır.

KumarbazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin