Evet bu gün 3. Bölümle yine sizlerleyim efendim.
Allahtan kitap yazıyorum çünkü bu yaz tatili benim için çooook sıkıcı geçiyor, neyse sizi yeni bölümle baş başa bırakıyorum
😁Hepinize keyifli okumalar diliyorum seviliyorsunuzz🥰
Elanurla eve gelmiştik sıcak bir duşun ardından siyah pijamalarımı giyip yatağıma uzandım,Elanur ise çoktan uyumuştu bile.
Yatağa uzanmamla uyumam bir oldu.
•••
Çok karanlık bir odada buldum kendimi, yerde oturuyordum, üzerimde ise bir sabahlık vardı
Odayı sadece küçük 2 adet abajur aydınlatıyordu.Sonra Demir geldi üzerindeki beyaz gömleği kanlar içindeydi.
"Ne oluyor Demir kkorkutuyorsun beni "dedim
Demir bana doğru adımladı ve kolumdan tutup kaldırdı.
Sonra mekan mahzen gibi bir yere dönüştü. Ben ağlıyordum ve Demire yalvarıyordum "Demir ne olur affet onu beni öldür" diye sonra ona doğu ilerlerken biri beni belimden kavrayıp çekti.
Beni kendine çeken adamın yeşil gözleri vardı.
Ağlayarak "bırak beni o, kardeşim Yağızı öldürecek.son kez "Yağız "diye haykırdım.
Sonra silah sesi duyuldu ve Yağızın kanı yüzümüzü kapladı
•••
Birdenbire Yağız diye bağırarak uyandım. çok kötü bir rüyaydı ,gördüğüm.Hızlıca kendimmi topladım ve yatağın içinde oturur pozisyona gelmemle ,karşımdaki adamı görmem bir oldu.
Hızlıca bağırdım' kimsin sen"
Karşımdaki adam önce gülümsedi .Mavi gözlü sarı saçlı ve gözlüklü bir adamdı.Adam önce gözlüğünü çıkardı
sonra da o sarı saçlarını çıkardı.Gözlerim kocaman açıldı çünkü bu adam Demirdi. Ne yani kılık değiştirerek mi ? gelmişti.
Hemen sordum"senin bu halde benim evimde ne işin var Demir Gökalp açıkla hemen.çok korktum ya kalbime iniyordu."
Demir o anda hiç beklemediğim bir soru sordu"Eva uykunda konuştuğunu biliyor muydun?"
"Şey ben kötü bir rüya gördüm."dememle gözyaşlarımın akması bir oldu.
Demir hızlıca yatakta yanıma oturdu ve beni kendine çekti, ben de ani gelen bir içgüdüyle başımı göğsüne koyup, ağladım.
Ben ağlarken o ise elini belimde gezdiriyor ve "sakin ol geçti ağlama" diyordu.
Sonra ben başımı yavaşça göğsünden çektim, sonra o, benim yaşlarımı eliyle sildi ve konuştu.
" Eva sen geceleri gördüğüm kadından çok farklısın şu an"
"Neden beni makyajsız filan görünce ķorktunmu dedim hafifçe gülerek.
" Hayır ,bir saattir karşımda uyuyan saf masum temiz kızı gördüm,izledim.keşke seni hep böyle görsem" dedi beni baştan aşağı süzerek.
"Hmm,niye geldin ve niye kılık değiştirme gereği duydun?"
Demirin gözleri,hafif belli olan göğüslerime takıldığını fark edip, pijamamın açıkta kalan düğmelerini ilikledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kumarbaz
Teen FictionKaranlık bir oda. Perdeleri kapalı açamıyordum çünkü yasak. Bu evde ne zamndan beri tutuluyordum beş ay mıydı yoksa yedi miydi bilmiyordum. Bildiğim tek şey kanla üzerlerine birşeyler yazılmış duvarlardı. Yoksa ben mi kafamda kuruyordum. Nikolaya du...