Selamlar canlar yeni bir bölümle daha sizlerleyim .
Lütfen oylarınızı esirgemeyin
🤩
çünkü benim kitap yazamayacağımı düşünen ve beni bu konuda hiç desteklemeyen arkadaşlarım var
Onları haklı çıkarmak istemiyorum
Neyse seviliyorsunuz🥰🥰Yorgundum yine her zamanki gibi. Bütün gece hastanedeydik. Demir henüz uyanmamıştı.
Gözlerimi kaldırıp etrafa baktım, Süleyman üzgün bir şekilde kapıya bakıyordu, olayın sebebi olan yaşlı adam da ordaydı, bazen göz göze geliyorduk ve ben gözlerimi hemen kaçırıyordum.
Sonra Denizi gördüm yanımıza geliyordu ,yanında da Elanur vardı.Elanur elindeki kahveyi bana uzatıp" iç Eva iyi gelir " dedi.
Deniz de babasının yanına gitmiş onu teselli etmeye çalışıyordu.
Sonra Elanur çantasından ıslak mendilini alıp boynuma doğru yöneldi .
Demirin kanı hâla üzerimdeydi, o kolyeye de bulaşmıştı.
Elanur yavaşça boynumu ve göğüsümü silmeye başladı, bende ayağımdaki ayakkabılara bakıyordum.
Sonra doktor geldi ve "beyfendi uyandı görebilirsiniz " dedi.
Süleyman ve yaşlı adam içeri gittiler. Deniz ise yine ortalıklardan kaybolmuştu.
Elanur çenemden kaldırıp ona bakmamı sağladı ve " sen de içeri gitmeyecek misin? Eva" dedi
Kafamı olumsuz anlamda salladım, gitmeyecektim istemiyordum.
Elimi boynumdaki kolyeye attım, bu kolyede ne vardı da Demir böyle fenalaştı ve nöbet geçirdi diye düşünürken.
Süleyman yanıma geldi "Eva Demirle görüş seni görmek istiyor dedi
Sonra yaşlı adam da çıktı odadan
Ve yanımıza uğramadan öylece çekip gitti.Ben de önce kolyemi çıkarıp Elanura verdim çünkü Demirin kolyeyi görmesini istemiyordum,sonra da yavaş adımlarla odaya doğru yürüdüm.
Odada Demiri görünce aklıma dün olanlar geldi. Yatakta öylece uzanıyordu siyah saçları dağılmıştı zifirleri ise kapalıydı,
Yavaşça yanındaki sandalyeye oturdum, ve onu izlemeye başladım.
Birden elimi tuttu zifirlerini açtı ve bana doğru döndü."Eva "dedi ve sustu .
Tutuğu eline diğer elimi de koyup okşadım ve "nasıl hissediyorsun iyimisin ağrın varmı"
"Yok sadece seni bir daha göremeyeceğimi düşündüm o kadar" dedi
Yavaşça ona doğru eğildim ve " ggüzelliğime dayanamadın. Koskoca Demir Gökalp benim çekiciliğim karşısında etkisiz kaldı" dedim
Güldü ,gülmek ona çok yakışıyordu, ama o bunun farkında bile değildi.
Yavaşça yatağında doğruldu, ben de arkasını yastıkla destekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kumarbaz
Teen FictionKaranlık bir oda. Perdeleri kapalı açamıyordum çünkü yasak. Bu evde ne zamndan beri tutuluyordum beş ay mıydı yoksa yedi miydi bilmiyordum. Bildiğim tek şey kanla üzerlerine birşeyler yazılmış duvarlardı. Yoksa ben mi kafamda kuruyordum. Nikolaya du...