Selamlar canolar ara bölüm tadında bir bölümle sizlerleyim
Not:Nişan bölümünü okumayı unutmayın kısa ama önemli bir bölüm
İyi okumalar
Seviliyorsunuz🥰Hayat çok acımasızdı ve ben bu acımasız hayatta yaşamaya çalışan naçiz bedenlerden biriydim sadece,yalnız tek başına kimsesiz...
Kafamı dizlerime dayadım, zifirlerimle yeri izledim saçlarım ıslaktı.
Kendi kendime sayıkladım' Hayat bana acımadı,hayat hiçbirimize acımıyor,yaşamak istemiştim sadece onu da elimden aldılar beni kodese attılar,beni satmak istediler, ben bunları hak edicek ne yaptım ki.' Diye düşünüp yere baktım çünkü gözlerim onu görmek istemiyordu.
Yanımda oturdu hissettim sonra saçlarımı kurutmaya başladı.
Kıpırdamadım, hayır diyemedim,onu uzaklaştırmadım,sessiz kaldım.
Bazı sorunlar sessiz kalınarak çözülebilir diye düşündüm.
Fönün ısısıyla biraz da olsa mayışmıştım,sonra yanımdan kalktı.Adım seslerini işittim,yine kafamı kaldırıp bakmadım,yere bakmak daha cazip geliyordu.
Adım sesleri durdu beni izlediğini hissediyordum, çünkü öyleydi o zifirlerini görmesem bile onların beni izlediğini kalbimle hissedebiliyordum.
Sonra yine adım sesleri,kapının çarpılarak kapatılışı, kısa bir sessizlik ardından gelen gözyaşları her şey bundan ibaretti.
Nikolay beni öldürmüştü ,bedenen hayattaydım ancak ruhum, gülüşlerim ,sevinçlerim her şey ölmüştü o öldürmüştü.
Artık eski Eva yılmaz yoktu sessizliğime gömülüp kabuğuma çekilmiştim.
Her şey bitnişti .Yaşlı Adam haklıydı, oynadığım kumarı kaybediyordum, sevgiye,aşka olan inancım da yok oluyordu belki de olmuştu kim bilir.
Dayanılmaz bir acı içindeydim kendi kendime saydırıyordum' nasıl kardeşini bu hale sokan ve seni satmak isteyen bir adamı sevebildim nasıl yaptım bunu?'
Haykırmak bağırmak pişmanlığımı herkeze duyurmak istiyordum, ancak ruhum beni bastırıyordu.
' Eva sus eğer konuşursan seni hapise atar, aç kalırsın,kardeşini öldürür.O adam bir piskopat. Sus yoksa hep beraber cehennemin dibini boylarız.'
Zihnimde bu sözler dönüp dolaşıyordu sonra kapı çaldı.
Gel demedim,yine çaldı. Üç defa üst üste çaldı,yine gel demedim. Diyemedim gücüm ve sesim yetmiyordu.
Sonra kapı yavaşça açıldı, gelen Denizle yatan mini etekli hizmetliydi, bana yiyecek birşeyler getirmişti.
Tepside bir kâse çorba (ne çorbası olduğu hakkında hiçbir fikrim yok),bir de ekmek vardı, ha bi de bonfile et vardı böyle dimimlenmis falan.
Kadını ve yemeği süzdükten sonra kadın tepsiyi yandaki sehpaya koyup
"Eva hanım geçmiş olsun" dedi.Ben dizlerimden kafamı çektim ve yorgun bir sesle "sağol " dedim.
Kadın tuhaf bir gözle beni süzdü kendi kendime ' tabi zengin bir mafya ailesinin gelini olmanın zorluklarını mı anlamaya çalıştı, hemen anlatıyorum bacı.kodese atılıyorsun,her sabah süslü şeyler giyip mutlu mutlu dolaşıp geceleri ağlıyorsun,kocan %99 piskopat bir manyak oluyor vb ... diye düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kumarbaz
Teen FictionKaranlık bir oda. Perdeleri kapalı açamıyordum çünkü yasak. Bu evde ne zamndan beri tutuluyordum beş ay mıydı yoksa yedi miydi bilmiyordum. Bildiğim tek şey kanla üzerlerine birşeyler yazılmış duvarlardı. Yoksa ben mi kafamda kuruyordum. Nikolaya du...