Ani Yolculuk

180 123 6
                                    

Selam canlar son gaz yeni bölümle devam ediyoruz.

Ben birşey fark ettim ya ,benim okuduğum bütün Demir karakterleri kumar borcu olan bir adamın kızını alıyor.
Tabi benim Demirim hariç çünkü benim Demirim sevdiği kızı borç batağına sokup aldı. Bu da bizim farkımız olsun.

O yüzden yıldıza basın
Seviliyorsunuz🥰

Sabah pencereden sızan güneş ışığıyla uyanmıştım.

Her zaman olduğu gibi yatakta kıvrandım sonra kendi kendime lan burası benim evim değilki dedim.

Sonra kalktım hazırlandım ve aşağıya indim. Aşağıda Demir ve Süleyman bey karşılıklı oturmuş, kahve içiyorlardı.

Onların yanına gidip "günaydın" dedim.

Onlar da bana günaydın dedikten sonra kahvaltıya geçtik.

Süleyman bey mavi gözleriyle Demire ve bana baktı.

Sonra bana doğru dönüp konuşmaya başladı"Eva biliyorum söylediğimde biraz şaşıracaksın,hatta biraz fazla şaşırabilirsin ama bizim bu işi biran önce halletmemiz gerekiyor"

"Ne beni o kadar şaşırtabilirki Süleyman bey merak ettim doğrusu"

Süleyman bey beni dinledikten sonra söyeyeceği şeyi tek seferde söyleyip kurtuldu" Eva iki gün sonra rusyada nişanlanacaksınız,bütün hazırlıklar tamam bu gün yola çıkıyoruz."

Dediğinde gözlerim fal taşı gibi açılmıştı hızlıca toparlanıp sordum " çok erken beklemiyordum hem neden Türkiyede değil de Rusya anlamadım ben"

Demir söze girdi " san olayı anlatamadım fırsat olmadı.Bana 2020 yılında,kaçak mal ticareti yapma suçundan ötürü müebet hapis cezası isteniyordu,ben de kaza süsü verip kendimi öldü diye gösterdim."dediğinde

"Ne sen şu an bu ülkede ölüsün yani. Ha o yüzden kılık değiştirerek gezmeler 10. Kattan inmemeler falan anladım şimdi"

"Evet haklısın ,bu arada Rusyaya gitmeden önce bir mezarıma mı uğrasam acaba" dediğinde tepkimi koyup

"Sen şimdi o mezardaki çiçekleri de suluyorsundur şimdi" dediğimde güldü ve geçiştirdi.

Sonra Süleyman bize bakıp "hızlı olsanız iyi olur bir saate uçak kalkıcak "dedi ve masadan ayrıldı.

Demire yalvaran gözlerle bakıp" Hayır Demir gidemen kıyafetlerim var , Elanurla vedalaşamadım , kardeşim yağız ne olacak her gün kim onla konuşacak, neden baban bu kadar aceleye getiriyor anlamıyorum"

Demir elini omuzuma koydu ve "1 ocak miladından önce evlenmeliyiz .Kasım bitti, aralık ayında diğer organizeleri halletmemiz gerekiyor." Dediğinde olumsuz anlamda kafa salladım

"Yani sırf bir milad için mi ?"

" Eva zorlama Kaanı ğonderdim kimliğini filan almak için kıyafete ihtiyacın yok orada bir surü var zaten."

"Yağız ve Elanur ne olacak peki ?"

"Eva yağız komada onu görmen birsey değiştirmeyecek, Elanuru da yolda ara hem bir gün önce tanıştığın bir kızla nasıl bu kadar samimi ilişki kurdun, Anlamıyorum ."dedi ve kalktı

KumarbazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin