Hain Darbe

18 2 0
                                    

      Kalkınma iyice alevleniyordu. Halkı korumak için bizi görevlendirmişlerdi. İşimiz çok zordu. Halk eve girmek istemiyordu. Silahını tüfeğinj almış sokağa inmişlerdi. Onları bir şekilde korumalıydık.

       Halka doğru konuşmaya basladım " Bakın arkadaşlar. Şuanda sizin yapabileceğiniz birşey yok. Biz Türk Askeri olarak bize verilen emri uyguluyoruz. Lütfen dediklerimize uyun ve biz de ülkenin daha önemli işlerine bakalim." Dememle herkes çekildi.

     Sokakta milyonlarca tank havada birsürü savaş uçağı dronlar tam teçhisatlı taburlar. Bütün ülke harekete geçmişti.

     Emir geldiğinde bizde harekete geçtik.

   " Yüzbaşım hain aramızdaymış. Hain mareşal Turgut Özaydın'ın gizli görev için görevlendirdiği Bora Aydoğdu. Sinyalleri açık. Şuan mareşal ve İçişleri başkanlığı toplantısı tehlikede. Yetişmelisiniz. "

       "Emredersiniz komutanım" dediğim gibi sinyallere gittik. Toplantı odasından tedirgin bağırma sesleri geliyordu. Esir alınan rehineler vardı.

        Göreve sadık kalarak en beklemedik zamanlarında camdan 3 asker girdi onlar girdiği gibi bizde kapıyı kırdık. Haini yaralayarak elegeçirdik.

       Ona zorla bu kalkınmayı durdurması ve bu işe karışanları bize vermesi için telefon görüşmesi yaptırdık.

         2 hafta içinde herşey düzelmişti. Kalan gorevleri de istihbaharat görevlileri halledecekti.
Birsürü şehit vermiştik. Birsürü sivil ölmüştü.

       Olanlardan sonra psikolog ihtiyacı duyan askerler olmuştu. Albay ise bizden 1 hafta boyunca izin kullanıp psikiyatriye gitmemizi istedi ama biz kabul etmedik. Çünkü acil görev emri gelebilirdi hazır beklemeliydik.



   Sonuç olarak askerler vatanı için ailesinden sağlığından sevdiği adamdan kendisinden ve bazen üniformasından bile vazgeçebilmeli. Askerlerin bir hayatı yoktur. Onların tek hayatı mesleğidir. Onlar kendi hayatından vazgeçiyorlar ki size bir hayat sunabilsinler. Başta Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk olmam üzere Türk askerimiz olmasaydı biz bir yunanın çocuğu olabilirdik. Sırf kız olduğumuz için tacize uğrayıp canlü canlı gömülebilirdik. Kendi ülkemizde köle olabilirdik.

        Neyseki bu vatan askeri var. Hepte var olacaklar. Kimse bu ülkeyi yıkamayacak. Yıkmak için kılıç kaldıranın kılıcı kırılacak. Bu Türk devletinin milliyetçi evlatları ve korkusuz askerleri oldukça bu ülke sağlam duracaktı.




 Bu Türk devletinin milliyetçi evlatları ve korkusuz askerleri oldukça bu ülke sağlam duracaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu adama olürümm yaa♡♡♡♡



























Yeni bölüm için tavsiye verin bee



YüzbaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin