අරෝශ් චන්ද්රදෙව් සුරේන්ද්රන්... වයස 30කි...සුරේන්ද්රන් ලොකු මහත්තයගේ සහ දෙවකී නෝනාගෙ දෙවනි පුතු වන අතර තරමක් රළු වගේම හැගීම් වීරහිත චරිතකි...
Sexuality - Gay ( Top )
දෙවකි සුරේන්ද්රn... වයස අවුරුදු 50ක් වුවද තවම තරුණ පෙනුමක් තිබේ... ඉතා කාරුණික කාන්තාවක් වන අතර සුරේන්ද්රන් වලව්වේ ශියා කාන්තාවයි... ගමේ බොහො දෙනාගේ දුකේදී ඔවුන්ට උදවු කරද වැරදි කිරීම යනු ඇය අකමැතිම දෙයකි..
Sexuality -Bi
දෙවසිං ප්රතාප් සුරේන්ද්රන්...සුරේන්ද්රන් වලව්වේ මුදුන් මුලයි... දැඩි සහ රළු චරිතයක් වන අතර තමන්ට එරෙහි වන ඕනෙම කෙනෙක් මරන්න දෙපරක් නොසිතයි... තම බිරිදත් දරුවන් 2නත් පණ මෙන් රකින අයෙකි... වයස අවුරුදු 56කි...
Sexuality - straight
ප්රවිනා සුරේන්ද්රන්... සුරේන්ද්රන් පව්ලේ බාල දියණියයි... හැමෝගෙම හුරතලිය වන ඇය තරමක් කටකාර වගේම මුරණ්ඩු චරිතයකි.. වයස අවුරුදු 27 කි... ගමේ පාසලේ ගුරුවරියක් ලෙස සේවය කරයි...
Sexuality - straight
රාගු පාණ්ඩියන්...වයස අවුරුදු 30කි...චන්ද්රදෙව්ගෙ හොදම මිතුරා වන අතර සුරේන්ද්රන් පවුලෙම අයෙකු ලෙසද ඔහුට සලකයි... මෙ වන විට එංගලන්තේ රැකියාවක නිරත වෙයි...
Sexuality- Gay
අයුර්... වයස අවුරුදු 20ක් වන තරුණ කොලු ගැටයෙක් වෙන අතර කුඩා කාලයේ සිටම ආච්චි සමග ජීවිතය ගත තරයි.. තරමක් මුරණ්ඩු සහ ආඩම්බරකාරයෙකු වන අතර නළුවෙක් විමට සිහින දකී...නර්තනයටද දක්ෂයෙකි...
Sexuality- Gay ( Bottom )
මාධව්... අයුර්ගෙ කලින් පෙම්වතා වුවද දැන් ඔහුගේ හොදම මිතුරායි... වයස අවුරුදු 25කි... ගමෙ පාසලේ ගුරුවරුයෙකු වන අතර මධ්යම පන්තික පවුලක පරිනත කොලුවෙකු වෙ...
Sexuality- Bi
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ලමයි ඔන්න අලුත් කතාවක්...
මේක ඉන්දියන් ටයිප් එකට තමයි යන්නේ.. ඔයාලා කැමති නම් කියවලා support එකක් දෙන්න...
18+ වගේම වැඩිය බාල්දි නැති ලස්සන කතාවක් ලමයි...
කියවලා vote කරන්න වගේම comment නොකර යන්න එපා..
Please...
❤️✨👋🙃😁🤍🌻
YOU ARE READING
Kamasutra | sinhala bl | 18+ | Completed
Non-Fictionපැරණි සුරේන්ද්රන් වලව්වේ පොළවට පස් වුන ආදර කතා බොහොමයි අයුර්... චන්ද්ර × අයුර් ❤️