04❤️

2.3K 120 29
                                    

වෙලාව පාන්දර 5යි

"අශ්... මොන මගුලක් මෙ..."ඇදට වෙලා ඔහෙ කල්පනා කර කර ඉදපු අරෝෂ් කැගැහුවේ රැ එලි වෙනකන් නින්ද ඔහු අහලකටවත් නොපැමිණි නිසයි...

අරෝෂ්ගෙ මුම්බායි ජිවිතේ නම් මීට වැඩිය වෙනස් එකකි...උදේ 10ට විතර ඇහැරෙන අරෝෂ් ඔෆිස් එකට යන්නේ ද දවල් 12 වෙන විටයි...තමන්ගේ තැන තමන්ට මොන නීතිද...නමුත් ගමේ ඇවිත් ගත වුනේ හැම රාත්‍රියකම අරෝෂ් ගත් කරේ නින්දත් නොනින්දත් අතරයි... විටින් විට හිතේ ඇදෙන අයුර්ගෙ රූපය හින්දම අරෝෂ් පැය ගනන් ගත් කරේ මනෝලෝකවලයි...

"අම්මා... අද පුජාවට යන්නේ නැද්ද..."

"තව ටිකකින් යනවා චන්ද්‍ර...කැම ඔක්කොම හදලා තියෙන්නේ එනකොට දවල් වෙනවනේ... ඔයා කොහොමත් දෙවාලේට යන්න කැමති නැනේ..."තමන් ලගින් වාඩි වුන අරෝෂ්ගෙ ඔලුව අත ගාන ගමන් දෙවකී කිවේ අරෝෂ්ට ලාවට මෙන් ඔරවමින්ය...

"නැ...නැ... මෙ... ම අම්මා මන් එනවා... වෙනසකටත් එක්ක මන් එන්නම්... හාද..."දෙවකීගෙ කම්මුලක් සිප ගත් අරෝෂ් කාමරයට දිව යද්දී දෙවකී නම් බලාසිටියේ පුදුමයෙනි...

අරෝෂ් යනු දෙවියන් ආගම තරමක් විශ්වාස නොකර අයෙක් වගේම කුඩා කාලයේ ඉදලා ම දේවලයට යන්න කැමති නැති දඩබ්බරෙකි...මෙ දඩබ්බර පිරිමියාගෙ ආදරණිය වගේම හුරතල් ගති දැක ගන්න පුළුවන්කමක් ඇත්තේද දෙවකීට පමණි...

නාන කාමරයට වැදි නාගත් අරෝෂ් එලියට ඇවිත් ඇද උඩ ලෑස්ති කර තිබුණු සුදු ශර්ට් එකත් කළු කලිසමත් ඇදගෙන ලෑස්ති වුයේ කෝවිලට යාමටයි...

"මහේෂ් මෙ සාරි පොට පොඩ්ඩක් අල්ලගෙන යන්නකෝ...මඩනේ..."

"කො එන්න ප්‍රවී..."ප්‍රවීන මහේෂ්ට කියද්දී ප්‍රවීනව ලගට ගත් ඔහු අත දෙකට ඇයව වඩා ගත්තේ මුළු පවුල් දෙකම පුදුමයෙන් බලාගෙන ඉද්දියි... ප්‍රවීන නම් ලැජ්ජ්වේන් රතු වී සිටියේ කෝවිලේ අයට ඔවුන් දෙස කට කොනින් හිනා වී බලාගෙන හිටිම නිසයි...මුලදී මහේෂ් එක්ක විවාහ විමට අකමැති උනත් දැන් නම් ප්‍රවීනා දවසේ වැඩි හරියක්ම ගත් කරන්නේ මහේෂ් සමගයි...

මුලදී මහේෂ් එක්ක විවාහ විමට අකමැති උනත් දැන් නම් ප්‍රවීනා දවසේ වැඩි හරියක්ම ගත් කරන්නේ මහේෂ් සමගයි

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Kamasutra | sinhala bl | 18+ | CompletedWhere stories live. Discover now