වසර තුනට පෙර
.....වර්ෂ 2021.....
දෙවකිගෙ ජිවිතේ වගේම හැමදේම උනේ නිවුන් දරුවෝ දෙන්නා වගේම එයාගෙ චුටි දුව... නම්බුව වෙනුවෙන් හැමදේම නැති කරගත්ත දෙවකිට ජිවිතය දුන්නේ ඔය තුන් දෙනා... එත් අද දෙවකීට ඉතුරු අරෝෂ් වගේම ප්රවීනා විතරක් වෙද්දී අම්මේ විදිහට එයා දරාගන්නෙ අමාරුවෙනි..."අම්මි... හැපී බිර්ත්ඩේ මැණිකේ..."එ පව්ලේ ලොකුම දුව අරෝෂ්ට වැඩිය විනාඩි තුනක් වැඩිමල් උන අරෝෂි...කෙලින්ම කිව්වොත් අරෝෂ්ගෙ girl version ඒක...එ උනත් එ රුපෙන් විතරයි...එ වගේම එයාගෙ දිග කොන්ඩේ ඕනෙ කෙනෙක් වශී කරගන්න තරම් අමුතු ලස්සනක් ගෙනත් දදෙන්නට විය...හැගීම් වලින් අරෝෂ් ගොඩක් වෙලාවට සුරේන්ද්රන් මහත්තය වගේ වෙද්දී අරෝෂිට තිබුනෙම දෙවකීගෙ ගති උන උනත් අරෝෂි තමයි සුරේන්ද්රන් මහත්තයගෙ හුරතලේ... එ හුරතලේ හින්දමද කොහෙද...
අරෝෂි
"අනේ මැණික..."අරෝෂිගෙ නලල හාදුවක් තබපු දෙවකී කිවේ අහිංසක ලෙස හිනා වෙමිනි..."කො අප්පච්චි..."
"ඔය හිටියෙ... මන් හිතන්නේ පුජා කාමරේ වෙන්නඇති දැන් නම්... යන්න යන්න අප්පච්චිට උදේ පන්දර එයාගේ රෝස මල් බලන්න එපැයි...මෙ තේකත් දෙන්න..."
"හා අම්මි..."
තේ එකත් අරගෙන සුරේන්ද්රන් මහත්තයව හොයගෙන ආපු අරෝෂිගෙ මුනට ලස්සන හිනාවක් ආවේ උදේම තමන් ඉස්සරහට ආපු රහසේම දෙන්නට දෙන්නා ආදරෙ කරන අරෝෂිට පෙම්වතිය වුනු මුළු වලව්වට වැඩකාරියක් වුනු ඉන්දුයි...
"ලස්සනයි..."ඉන්දු ලගට කියපු අරෝෂි හැමදාම වගේ එ කන් වලට කෙදිරුවේ ඉන්දුත් හැමදාම එ කම්මුලට රහසින් ම සිනිදු හාදුවක් තියද්දීයි...
YOU ARE READING
Kamasutra | sinhala bl | 18+ | Completed
Non-Fictionපැරණි සුරේන්ද්රන් වලව්වේ පොළවට පස් වුන ආදර කතා බොහොමයි අයුර්... චන්ද්ර × අයුර් ❤️