"අහ්හ්හ්... ම්ම්හ්..."
අරෝෂ් හිටියෙ අයුර්ව නාන කාමරේ බිත්තියත් තමන්ටත් තද කරගෙන වෙද්දී අයුර්ගෙන් කෙදිරියක් පිට වුනේ අරෝෂ් අයුර් නිපල් එක දිවෙන් තෙත් කරපු නිසා...
"උක් කමු කිව්වා නේද මැණිකෙ...ම්ම්..."
"අනේහ්හ්හ්... අහ්හ්හ්..."අයුර්ගෙ නිපල් එකක් හපපු අරෝෂ් අයෙත් එ තොල් වලට ලන් උනා...
විනාඩි ගානක් එ තොල් පැටලේද්දී වතුර එක්ක එකතු වුන කදුළු වලින් ආපු ලුණු රසත් ලේ රසත් එක්ක එකට එකතු වුන අරෝෂ්ගෙ තොල් අයුර්ගෙන් තොල් වලින් ඇත් උනත් එ දිග ඇගිලි ගියේ අයුර්ගෙ හොල් එකට...
"අහ්හ්හ්.. ම්හ්හ්හ්..."
"අහ්හ්හ්හ්හ්..."
"ම්ම්ම්ම්හ්හ්...අයියෙහ්හ්හ්...fast..."
"Fast ඕනෙද මගේ අයු ට...ම්ම්..."අයුගෙ බෙල්ල පපුව පුරාම සලකුණු ඉතුරු කරමින් අරෝෂ් වේගය වැඩි කරේ අයුර්ගෙ කෙදිරිලි වලින් පුළු නාන කාමරයම පිරිලා යද්දීයි...
විනාඩි ගානක් එක ටික අරෝෂ්ගෙ ඇගිලි අයුර්ගෙ හොල් එකෙන් in out උනත් අරෝෂ් නෙවෙයි අයුර්ට අද ඇතුළු වුනේ...
"අයියේහ... මට ඕනෙ...ම්ම්හ්..."
"මොකක්ද අයු ඕනෙ..."
"අනෙහ්හ්හ්..."
"කියන්න අයු ඔයාට මොකක්ද ඕනෙ..."
"ඔයහ්ව..."
"ඉතින් මගේ මැණිකහ්... මාව ඕනෙ නම් කෙලින් කියපන්කො...ම්ම්...දැන් බැ...අපි අරහෙ යන්න ඕනෙ නෙ..."
"අනේහ්..."
"ම්ම්..."
ටිකක් වෙලා අයුර්ගෙ දිහා බලගෙන හිටපු අරෝෂ් එක පාරට අයුර්ගෙ යටට ගිහින් එ ඩික් එක කටට ගත්තේ ලොලිපොප් එකක් වගේ...
"අහ්හ්ම්..."අරෝෂ්ගෙ පහස කොච්චර කිව්වොත් අයුර් දැනුනේ තමන් දිව්යලෝකේ ඉන්නවා වගේ හැගීමක්... වෙලාකට ඩික් එක දිගේ දිව අරගෙන යමින්...තවත් වෙලාවකට ටොප් එක උට දිවෙන් සෙල්ලම් කරන අරෝෂ් එක පාරට ඩික් එක ඇතුලට අරගෙන in out කරන්න ගත්තේ අයුර්ගෙන් සරගී moans එක දිගටම පිට වෙද්දියි...
"අහ්හ්හ්...අය්ය්හ්..."
"ම්ම්ම්හ්හ්... එකහ්හ් එන...වහ්හ්හ්..."කෙදිරිල්ලක් එක්ක අයුර් සුදු දියරය පිටවෙද්දී අරෝෂ් කිසිම අප්පිරියාවක් නැතුව එක ගිල්ලේ... අයෙත් උඩට ඇවිත් අයුර්ව කිස් කරන ගමනුයි...
YOU ARE READING
Kamasutra | sinhala bl | 18+ | Completed
Non-Fictionපැරණි සුරේන්ද්රන් වලව්වේ පොළවට පස් වුන ආදර කතා බොහොමයි අයුර්... චන්ද්ර × අයුර් ❤️