14❤️

1.4K 71 25
                                    

"මගෙ ආදරනිය දෙවකි..."

"අයු.."අයුර් පලවෙනි වචන කිපය කියවනත් එක්කම එයාට අයෙත් ගබඩා කාමරෙන් එලියට එන්න උනෙ අරෝෂ් පහල ඉදන් එයාට කතා කරපු නිසායි...

"මෙ එනව අයියෙ..."ඩයරි එක පැත්තකින් තියන්න අයුර්ට හිතුනෙ නැති වුනත් අරොශ් වෙනුවෙන් එහෙම කරන්න උනෙ හැමදෙටම වැඩිය තමන්ට අරෝෂ්ව වටින හින්දයි...

"අයියෙ කතා..."

"මොකද අයියෙ මෙ...ම්ම්ම්හ්.."අරෝෂ් හිටියෙ සොෆා එකෙ වාඩි වෙල වෙද්දියි අයුර් ලගට ආපු ගමන් අයුර්ව තමන්ගෙ උකුල අරෝෂ් ඇදලා ගත්තෙ අයුර්ට කියන්න ගියපු දෙ පවා අමතක වෙද්දි වගෙම එත් එක්කම අයුර්ගෙන් කෙදිරියක් පිට වුනෙ අරෝෂ් ලාවට වගෙ අයුර්ගෙ බෙල්ල දත් වලින් අල්ලපු නිසා...

"අයු මැණික කුක්කු ටිකක් බොන්නද..."අයුර්ගෙ ටිශර්ට් එක අස්සෙන් අත යවපු අරෝෂ් ඇහුවෙ එක නිප්ල් එකක් අතින් පොඩි කරන ගමන්...

"අව්ව්...ගන්නවා අත...උදෙ පාන්දර ඉරුවා මදිද...වලත්තකම..."

"මොක්කද අයු කිව්වෙ..."මෙච්චර වෙල අරෝෂ්ගෙ ඇස් වල තිබුන ආදරනීය බව නැති වෙල යද්දි එ ඇස් වල තිබුනෙ කේන්තියක් කියලා අයුර් ට නොතෙරුනාම නොවෙයි...

"අයියෙ...ඇ...ඇයි තරහ ගිහින්...අහ්හ්හ්හ්...අනේඑ...අයියෙහ්හ්හ්.."අයුර්ගෙ නිප්ල් එක ලග තිබුන අරෝෂ්ගෙ රලු ඇගිලි එ රොස පෙති මිරිකුවෙ අයුර්ගෙ ඇස් වල කදුලු පටලයක් බැදෙද්දියි...

"වෙසකම මොකක්ද අයු...උබ ගැන තියන ආදරෙට උබෙන් ඉල්ලුව මිසක් මට ඇති අසහනෙට නෙවෙයි..."

"අනෙ...අයියෙ...මන්..මන් කලබල වුන..."

"අනිත් එක නිකන් ගොන් කතා කියවන්න එපා මගෙ අයුවො...මන් ආදරෙ උබට මිසක් උබෙ ඇගට නෙවෙයි...සමහර වුන් ආදරෙ කියලා කරන්නෙ ඇග උඩ නගින එකයි...මරැ ඇග, මරැ කකුල්,මරු පස්ස,මරැ කැම ගාගා කියන එක ...ඔව් අයු මටත් ඔනෙ එක...එත් මැණික හැමවෙලෙම උබගෙ ඇග රතු වෙනකන් තලලා දාල උබව කොයි වෙලෙත් මට යට කරගන්න ඔනෙ නැ මට...උබ නොදන්නවා උනාට උබ ලග හිටියත් ඇති බන් මට සැනසෙන්න...මට ඔනෙ මරාගෙන මැරෙන ආදරයක් මිසක් මරාගෙන කන්න ඇගක් නෙවෙයි...ඉතින් මගෙ අයුවො උබට මාව uncomfortable ද...

Kamasutra | sinhala bl | 18+ | CompletedWhere stories live. Discover now