(නිදිමතේම කතාවේ බගයක් විතරක් කියලා publish කරලා ඔතරිට සමාවෙන්න ලමයි... 😒වරදක් කරත් හිතකින් නොවේ... කතා කලින් කියපු කට්ටිය අලුතෙන් ලියපු ටික කියන්න හරිද...❤️)
හ් මගේ සුදු අයියේ... කොහෙද ගිහින් මෙ එන්නේ..."ඊයේ හවස ගෙදරින් ගියපු අරෝෂ් පසු වෙනිදා උදේ 8 විතර ගෙදර එද්දී ප්රවීන ඇහුවේ ඇහි බැමකුත් උස්සලා හොරෙක් දිහා බලනවා වගේ බලාගෙනයි...
"ඇයි අහන්නෙ... යලුවෙක්ගෙ ගෙදර ගියේ..."
"කො බලන්න ඔය කියන කට... මෙ මෙ සුදු අයියේ තව තැම්බුවත් මෙ ප්රවීනාව තම්බන්න ඔහෙට බැ..."
"ඇයි තම්බන්න තො බිත්තරයක්ද..."අරෝෂ් කිවේ ප්රවීනාගෙ ඔලුවට පාරක් අහගෙන වලව්ව් ඇතුල යමින්ය...
"ඔහොම හිටු... කිව්වම ඉන්නවා...අරෝෂ් ලගට දුවගෙන ආපු ප්රවීන ඔහුගේ කොන්ඩේ ඇද්දේ අරෝෂ් ඉබේටම නවතිද්දියි...
"අව්ව්ව්... අත අරිනනවා..."
"මට බැ..."
"ඇ... මෙ මොකක්ද යකොස් මෙ..."ප්රවීනා පුදුමයෙන් වගේ බැලුවේ අරෝෂ්ගෙ බෙල්ල අස්සෙන් පෙන අයුර් love bite එක දිහායි...
"යලුවෙක් හම්බවෙන්නද ගියේ... පල පල අයියේ... තමුසෙට ඊයේ හිටියෙ අර අයුර් මල්ලි එක්ක නේද...මන් දන්නේ නැද්ද..."
"හ්ම්ම්... මන් යනවා මට මහන්සි..."ප්රවීනා දිහා යන්තම් රවලා බලපු අරෝෂ් ගෙ ඇතුලට යන්නට විය...
"කුබුරු කොටල මහන්සි ඇති..."ප්රවීනා කැගැසුවේ කඩාගෙන බිදගෙන ඇතුලට යන අරෝෂ් ඇද කරමිනුයි...
"ලොකු පුතා...කොහෙ ගිහින් ඉදලද තමුන් ගෙදර එන්නේ..."ඇතුලේ පත්තරයක් කියවමින් හිටි සුරේන්ද්රන් මහත්තයා අරෝෂ්ගෙන් ඇහුවේ තරමක් හැඩි හඩකිනි...
YOU ARE READING
Kamasutra | sinhala bl | 18+ | Completed
Non-Fictionපැරණි සුරේන්ද්රන් වලව්වේ පොළවට පස් වුන ආදර කතා බොහොමයි අයුර්... චන්ද්ර × අයුර් ❤️