13❤️

1.6K 72 38
                                    

එක පාරටම බය වුන අයුර් ඇස් කොනින් දැක්කේ රතු වල්ලු දැමු අතක් වෙද්දී අයුර්ට දැනුනේ අමුතු හැගීමක්...ඕනෙ දෙයක් වෙච්ච දෙන් කියලා අයුර් සම්පුර්ණ මුනම හරවලා බැලුවත් තමන්ගේ පිටිපස්සේ හිටපු කෙනා හිටියේ නැති වෙද්දී අයුර්ගෙ පපුව වේගයෙන් ගැහෙන්න ගත්ත...

"අහ්හ්හ්...චන්ද්‍ර අයියේහ්හ්..."පිටිපස්සේ හිටපු ගැනු කෙනා ඉස්සරහින් මතු වෙද්දී අයුර් නින්දෙන් ඇහැරුනේ අරෝෂ්ගෙ නම කියාගෙනමයි...

"අයු... මොකක්ද වුනේ...කො...නරක හීනයක් ද මැණික..."

"ම්ම්..."

"හ‍රි... හ‍රි...කො මෙ වතුර එක බොන්න කො...ටිකක් තුරුල් වෙන්නකො..."අයුර් වතුර එක දුන්න අරෝෂ් එත් එක්කම අයුර්ව තමන්ට තුරුල් කරගත්තේ ඔලුව අතගානගමනුයි...එ සැනසීමට අයුර්ගෙ ඇස් පිය උනත් එ ඇස් ගැස්සුනේ අරෝෂ් අයුර්ව කිස් කරන ගමන් එයාගේ ඇග උඩට ආපු නිසා...

"අයි...යෙ... මොකද..."අයුර් කියන්න ගිය දේ වත් කියගන්න නොදී අරෝෂ් අයුර්ගෙ සිනිදු තොල් පෙති උරන්න ගත්තේ අයුර් කෙදිරි ගමින් එ වැඩේට උපරිම සහය ලැබෙද්දීයි...

විනාඩි ගානක් එ තොල් එකට පැටලැවිලා තියෙද්දී අයුර්ගෙ අත අරෝෂ්ගෙ ෂොට් එක අස්සෙන් ගියේ අරෝෂ්ගෙ හැගීම් අවුස්සන ගමන්...

මෙච්චර වෙලා අයුර්ගෙ තොල් රස බලපු අරෝෂ් ටික වෙලාවකට එ වගේන් ඇත් වෙලා අයුර්ව සම්පුර්ණ නිරුවත් කරේ අයුර්ගෙ අතින් අරෝෂ්ගෙ උඩුකය නිරුවත් වෙලා යද්දීයි..

"ම්ම්හ්හ්හ්..."අයුර්ගෙ බෙල්ල පුරා දිව යවපු අරෝෂ් දත් වලින් අයුර්ගෙ බෙල්ල ඇල්ලුවේ අයුර් කෙදිරි ගාද්දීයි...බෙල්ල පුරා හාදු තියන ගමන් අරෝෂ් ගියේ අයුර්ගෙ යටිකය ලගට වුනත් එ වෙලාවෙම අරෝෂ්ගෙ ඇග උඩට ආපු අයුර් කරේ අරෝෂ්ගෙ බෙල්ල තෙත් කරපු එකයි...

එ වෙලාවෙම අරෝෂ්ගෙ ශොට් එක ගලවල අයින් කරපු අයුර් දැක්කේ මෙ වෙනකොටත් හොදටම හර්ඩ් වෙල තිබුන අරෝෂ්ගෙ ඩික් එකයි...

"එයාහ්ට මාව ඕනෙ වෙලා වගේ... ම්ම්..."හිනි කටහඩකින් අරෝෂ්ගෙ කනට කොදුරපු අයුර් කරේ අරෝෂ්ගෙ ඩික් එක තොල් අතරට ගත්ත එකයි...

Kamasutra | sinhala bl | 18+ | CompletedWhere stories live. Discover now