අයුර් හිටියෙ කරකියා ගන්න දෙයක් නැතුව වේදනාවක...කොච්චර කොහොම තමන් කැගැහුවත් අඩලා වැලපුනත් තමන්ව බේරගන්න අරෝෂ් එන්නෙ නැ කියල අයුර් හොදටම දැනගෙන හිටියා...ඔව් අරෝෂ් කොහොම කියල අයුර් ලගට එන්නද කිසිම කරගන්න බැරුව අරෝෂ් ඉන්නෙත් සිහිසුන්වයි...
"උබ නම් රස කැමක් කොල්ලො...අරෝෂ් මහත්තයට සැප දුන්න වගෙ මටත් සැපක් දීපන් ..."මෙච්චර දවසක් හරි පරිස්සමට අරෝෂ් ලග රැකුන අයුර්ගෙ ඇගෙ එහෙ මෙහෙ කැදර විදිහට අත ගාන ගමන් පෙරුම් කියද්දි අයුර් කරෙ පුලුවන් තරම් ගැලවිල යන්න වුනත් එයාට එක කරගන්න බැරි වුනා...
"අත ඇරපිය මාව..."
චටාස්...
අයුර්ගෙ කම්මුලට පෙරුම්ගෙන් දරාගන්න බැරි තරම් සැර කම්මුල්පාරක් වදිද්දි අයුර්ගෙ ඇස් වලින් කදුලු බෙරෙන්න ගත්තා...එයාට මතක් වුනෙ අරෝෂ් හැමවෙලෙම වගෙ තමන්ගෙ කම්මුල් අත ගාමින් එවට හාදු තියපු හැටි වගෙම අරෝෂ්ට සිහිය එනකොට තමන් තිරිසනෙක් අතින් විනාශ වෙන්න යනව කියන එක විතරමයි...
පෙරුම් අයුර්ගෙ කට මිරිකගෙන යටිකය පමනක් නිරුවත් වි සිටි අයුර්ගෙ හොල් එක තුලට තමන්ගෙ ලිංගය තෙරපන්න වුවත් අයුර් කරෙ තව තවත් පෙරුම්ව තල්ලු කරගන්න උත්සහා කරපු එක නිසාම පෙරුම්ගෙන් ලැබුනු සැර කම්මුල් පාරවල් ඉවසන්න අයුර් වුනා...එ සිනිදු කම්මුල් රතු වෙලා ඉදිමිලා තිබුන වගෙම කදුලු එක්ක එව දැවිල්ල අරගෙන තිබුනත් අයුර් එ හැම වේදනවක්ව ඉවසන් හිටියෙ අරෝෂ් එක්ක ඇර වෙන කිසිම කෙනෙක් එක්ක එකතු වෙනව කියන අයුර්ට අප්පිරිය සහගත් දෙයක් නිසායි...
"ආඅහ්හ්හ්..."අයුර්ගෙ ඇගෙ එහෙ මෙහෙ ලෙව කාපු පෙරුම් ඔලුවත් අල්ල්ගෙන අයුර්ගෙ ඇග උඩටම කඩාගෙන වැටෙද්දි අයුර්ගෙ ඇස් වල තිබුනු කදුලු කැට හිනාවකුත් එක්කම පහලට ගලාගෙන එන්න වුනා...
"අ...අයියෙ...."එ අරෝෂ් ආමරුවෙන් වුනත් එයා ඇවිත් හිටිය අයුර්ව බේරගන්න...මුලු ඇගම ලේ වලින් තෙත් වෙලා තිබුන වගෙම එ ඇස් තරහෙන් වගෙම වේදනාවෙන් පිරිල ගිහින් තිබුනා...
"අයු...මගෙ මැනික..."අඩ නිරුවතින් බිම වැටිල හිටපු අයුර් ලග වැටෙන ගමන් අරෝෂ් කිව්වෙ එයගෙ රොස මල තුරුල් කරගෙනයි...
YOU ARE READING
Kamasutra | sinhala bl | 18+ | Completed
Non-Fictionපැරණි සුරේන්ද්රන් වලව්වේ පොළවට පස් වුන ආදර කතා බොහොමයි අයුර්... චන්ද්ර × අයුර් ❤️