Z samego rana kiedy tylko się obudziłam, zobaczyłam powiadomienia w moim telefonie. Przeczytałam pełno wiadomości z gratulacjami co było bardzo słodkie.
Przybyło mi bardzo dużo follow na instagramie, nie tylko od fanów a również od twórców.The_baby_lasagna zaczął/zaczęła cię obserwować.
Joostklein zaczął/zaczęła cię obserwować.
Marcusandmartinus zaczął/zaczęła cię obserwować.
Raivenofficial zaczął/zaczęła cię obserwować.
Windows95man zaczął/zaczęła cię obserwować.
Nemothings zaczął/zaczęła cię obserwować.
Dziś jest dzień w którym jedziemy do
Barcelony na Barcelona eurovision party. Zostajemy tam w hotelu na aż cztery dni. Nie przepadam za lotami samolotem, ale jeśli chce pojawić się na jakimś pre-party, powinnam się przełamać. Kto lubi siedzieć tyle godzin w jakiejś kabinie pełnej obcych ludzi jeśli do tego dołączają płaczące dzieci z matkami, które myślą tylko o sobie to wtedy jest masakra.Wyszłam właśnie z mojego mieszkania z którym musiałam się pożegnać na nie cały tydzień. Pod blokiem mieszkalnym stało auto Lily, do którego odrazu schowałam moją walizkę i wsiadłam do środka. Kierowałyśmy się prosto pod Krakowskie lotnisko z którego miałyśmy lecieć do Hiszpanii.
Po drodze robiłyśmy karaoke mojej piosenki. Przy okazji sprawdziłyśmy naszą znajomość tekstu, która w przypadku Lilianny była NIESTETY znikoma.Gdy zauważyłyśmy miejsce docelowe naszej samochodowej podróży, odpięłyśmy pasy i natychmiast przepełzłyśmy do bagażnika auta Lilki. Otworzyła nam go i wyjęłyśmy po kolei każdą walizkę po kolei. Rose już opróżniała cały schowek wyjmując ostatnią walizkę którą była moja, upuściła ją.
-Co ty zrobiłaś.- pisnęłam udając płacz i uklękłam przy mojej walizce.- Tam są moje kochane, nowe perfumy. - dodałam a w tym czasie Lila zrobiła mi zdjęcie oznajmiając mnie, że mi je wysyła.
-Nie płacz nad rozlanym mlekiem Emily, idziemy dalej bo jak nie to będziesz musiała czekać 5 godzin na następny lot do Barcelony.- Powiedziała Rosie, która podała mi dłoń pomagając mi wstać.Nie długo czekałyśmy na nasz lot, ponieważ nie był opóźniony. To dobrze, ponieważ im szybciej wsiądziemy na pokład tym szybciej będziemy na miejscu. Mimo lekkiego stresu bardzo chce już spotkać innych uczestników!
Nudząc się w samolocie przypomniałam sobie o zdjęciu z pod lotniska autorstwa mojej kochanej przyjaciółki.
Ta sytuacja przedstawiona na zdjęciu wygląda naprawdę zabawnie. Ja wyglądałam tam jakbym zaraz miała się popłakać i do tego Rozalia obok z jej „obrażoną" miną. Stwierdziłam, że dodam to zdjęcie na story w instagramie.Gdy dodałam zdjęcie z dopiskiem
„Kraków ✈️➡️ Barcelona". Zdążyłam ledwo wyłączyć telefon i przyszło mi powiadomienie o treści
„The_baby_lasagna ✅lubi twoją relację"
Tak szybko?
Kto to w ogóle jest? Muszę chyba nadrobić wizerunki innych uczestników Eurowizji..Chorwacja? No nieźle. Jak jego występ będzie wyglądał tak samo jak ten z przed roku to będzie serio zabawnie.
„Rim tim tagi dim" ciekawa nazwa na piosenkę, nie powiem, że nie. Już miałam ją przesłuchać, gdy zauważyłam, że nie mam moich słuchawek. Rozejrzałam się po kabinie samolotu i zauważyłam Rozalię, która była trzy rzędy dalej odemnie. Zabrała mi moje słuchawki. Chyba poczuła, że ktoś ją obserwuje bo spojrzała na mnie i odrazu zrozumiała o co mi chodzi, ponieważ uśmiechnęła się „słodko" wracając wzrokiem do swojego telefonu.
No to fajnie. Będę się tutaj nudzić.Po dwóch nudnych godzinach które przespałam, w końcu byliśmy na miejscu.
Wychodząc z samolotu poczułam jak nagle napłynął do mojego ciała stres. Na moment straciłam równowagę więc podtrzymałam się Lily która akurat była obok mnie.
-Wszystko w porządku?- Spytała zmartwiona Brunetka.
-Tak.. nie dowierzam, że będę reprezentować Polskę na Eurowizji. -Powiedziałam uśmiechając się od ucha do ucha.Wychodząc z lotniska minęliśmy się z dziennikarzami, którzy pytali o różnie sprawy dotyczące mnie, mojego udziału w konkursie i wiele innych. Tych pytań było bardzo dużo.
Wsiadłyśmy do busa, który miał nas przewieść do hotelu.
==============
================
Krótki rozdział.. mam nadzieję, że jest okej 🫶🏾Zdrówka kochanieńcy 🍊
CZYTASZ
You can do it. Baby lasagna
Teen FictionOboje ludzi o tych samych celach i marzeniach, ale kompletnie innym spojrzeniem na świat. Ona kiedy tylko się z kim spotkała czuła, że będzie zmuszona prowadzić z nim kiedy rozmowę, ale chwila.. On jest kompletnym przeciwieństwem jej! Jak oni się do...