Rozdział 23

135 7 5
                                    

Wylecieliśmy. Lecimy teraz samolotem do Włoch. Wyjazd, którego najbardziej wyczekiwałem i najbardziej się denerwowałem, właśnie się rozpoczął.

Spojrzałem na Lay, a ona wypatrywała chmur przez okno. Jej wyraz twarzy był pełen radości i energii, mimo wczesnej godziny. Jej zielone tęczówki powędrowały w moją stronę i złączyły się razem z moimi. Posłałem jej szczery uśmiech, a ona go odwzajemniła.

— Nie mogę się doczekać!! — Layla oznajmiła z pełna ekscytacją. Tak bardzo się cieszyła... Ja również. Tak bardzo tego chce, a zarazem nie. To dziwne, czuć coś dobrego i złego w tym samym momencie. Jednak to jest to, co czuję.

:: TIME SKIP, SĄ W HOTELU

Obserwowałem jak Layla z ostrożnością rozpakowuje swoje walizki. Po chwili patrzenia, wreszcie wziąłem się za to samo. Spędzimy tu najbliższe 5 dni. Moje najlepsze dni w życiu, lub te najgorsze. Czas wszystko pokaże.

Pierwszego dnia zwiedzaliśmy różne zabytki i muzea. Layla się bardzo tym fascynuje, ja nie za bardzo, ale nie chciałem sprawiać jej przykrości, więc się dla niej poświęciłem. Jakoś wytrzymałem.

Drugiego dnia poszliśmy na festyn. Byliśmy w parku rozrywki. To mi się bardzo podobało, chociaż prawie zwymiotowałem na rollercoasterze. Ale pomijając ten fakt, było nawet spoko. Bardzo spoko.

Trzeciego dnia zwiedzaliśmy okolice Rzymu. Poznaliśmy wielu różnych ludzi i spotkaliśmy swoich fanów. Czasami się zastanawiam, czy ci ludzie wolą bardziej moją muzykę, czy mnie.

Czwartego dnia po prostu zostaliśmy w hotelu i korzystaliśmy z ich usług. Byliśmy na basenie, poszliśmy do spa, na masaż. Zagraliśmy w golfa. Logiczne, że to ja wygrałem.

A piątego dnia się jej oświadczyłem. Na pięknej plaży, ze złotym piaskiem i jasno-niebieskim morzem. Nie będę wchodził w szczegóły, wolałbym żeby ta chwila została między nami.

Strasznie się bałem, że mnie odrzuci, że zostanę sam... Wszystkie te wątpliwości zniknęły w momencie, gdy powiedziała mi „Tak".



Koniec

Remember Me || Tom KaulitzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz