— Повтори.
Найон звела брови і дивилась на Цзиюй через дзеркало, де відображалась зовсім знервована дівчина. Чоу підтискала губи, бігала поглядом, але впевнено повторила свої слова, ніби наказувала Ім зробити щось настільки жахливе, як влізти в чужі стосунки. І ні, не просто розповісти усю правду.
— Порви за мене з моїми стосунками.
— Як ти це собі уявляєш? — гмикнула Найон. — Мені за тебе розповісти йому все?
— Я хочу, щоб ти закохала його в себе!
І такий впевнений погляд прямо в очі, хоч і через дзеркало. От тільки вистачило її буквально на якихось п'ять секунд, після чого побачити можна було тільки ідеально рівне волосся. Ні, справді, в Найон вже просто руки опускалися. Чого вони з Хосоком взагалі вирішили, що саме Ім стане для них таким хорошим прикриттям?
— І чому я повинна це робити?
— Тому що ви хороші друзі і він часто говорить про тебе, тому в тебе не буде проблеми закохати його в себе, — скоромовкою проговорила Цзиюй, нервово видихаючи, повернувшись назад обличчям до Ім. — Тобі ж потрібні гроші.
— А це тут до чого?
Найон відчувала, як всередині щось з новою силою розгоралося, маючи намір повідомити дівчині в дзеркалі, що вона не до тої особи звернулась за допомогою. Мовчати — будь ласка, але обманювати заради грошей? В Цзиюй все одно не було потрібної для дівчини суми.
— Ти багато працюєш навіть в університеті, щоб заробити побільше. Я можу допомогти з цим, — кивнула Чоу, підходячи ближче, — а ти допоможеш нам з Хосоком.
— І в тебе нахабності вистачає робити так зі своїм хлопцем?
— Я ніколи його не кохала, — видихнула Цзиюй. — Так ти допоможеш?
— Скільки?
— Як на рахунок п'ятиста тисяч на місяць?
Ім повернулась обличчям до Чоу. Міс університету була з заможної родини, це знали усі, але вона не просто збиралась заплатити за розрив, але і платити за це декілька місяців? Так як так взагалі? Хіба це нормально? Але Цзиюй тепер дивилась прямо в очі Найон і намагалась триматись прямо, наче саме це могло стати тим самим гачком, на який підсадять її співрозмовницю і та погодиться на все.
— І скільки місяців ти плануєш в це грати?
— Ну, — знову зам'ялась дівчина, кусаючи губу, — не знаю. Місяць, поки ти його закохаєш, а потім ще один чи два, поки ми з ним не розійдемось повністю?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Порви за мене з моїми стосунками
Fanfiction[В ПРОЦЕСІ] Польові дослідження про те, як закохати в себе зайнятого хлопця на прохання його дівчини.