3. Неможливо сказати правду

4 1 0
                                    

Вже вкотре за своє життя Найон шкодувала лише про одне — якщо вдягаєш білий одяг, то ніколи не купляй каву. І як тільки примудрилась вилити ту на себе? Дякувати, що хоча б після пар. От тільки це не відміняло проблеми, що вона збиралась повчитись в бібліотеці, поки був вільний час, а тепер в неї просто не було іншого виходу, як піти додому. Все, нанавчалась за сьогодні.

— Пружинко, я прочитав «Персиковий сорбет».

Найон здригнулась, шоковано озираючись на задоволеного Чіміна, що встиг підбігти до неї. Щоправда, його погляд моментально перемістився на місце, куди попала пролита кава — лише півстакану, бо як не сама, то хтось допоможе, — і сковтнув, відвертаючи голову до вікна. Посмішка одразу спала і йому стало незручно. Хоча, хіба це не було прекрасною можливістю?

— Вибач, зараз не дуже зручно розмовляти.

Ім збиралась піти в туалет, щоб хоча б висушити кофту, яка тепер прилягала до тіла, окреслюючи груди в чорному бюстгальтері. Чімін прокашлявся у відповідь і кивнув, але не зробив жодного кроку назад.

— В кімнаті кружку журналістики в мене є запасні речі, там знайдеться футболка, — кусав нижню губу хлопець, все ще дивлячись у вікно, хоча там все одно відображалась Найон, хай і не було видно її проблеми, але фантазія повинна була прекрасно вимальовувати все самотужки після побаченого. — Можу віддати, якщо хочеш.

Ім кивнула. Відмовлятись від такого було не в її інтересах, якщо вона сподівалась повчитись, а не бігти на найближчий автобус додому. До того ж, це могло стати прекрасною можливістю звабити Чіміна. Ну добре, звабити навряд чи, але змусити побачити в ній не тільки подругу і одногрупницю, а ще і дівчину — точно.

Кімната кружку виявилась не так далеко від того місця, де хлопець зустрів дівчину, але найголовнішим виявилось те, що там нікого не було. Схоже, сьогодні усі вирішили обмежитись клубною діяльністю і не приходити. Тут було на диво просторо, вкотре доказуючи, що університет старався для студентів, виділяючи їм все необхідне. Навіть студія малась, звідки зазвичай і велися ефіри радіо, тому і радіокружок також базувався в цьому кабінеті.

— Вологі серветки будуть потрібні?

Чімін шукав потрібні речі в невеличкій шафці, ніби і сам належав до одного з клубів, хоча, наскільки Найон було відомо, то він займався чимось зі спорту. Хоча все це можна було пояснити одним простим — цей хлопець допомагав усім, через що мав можливість усюди залишати свої сліди, як речі в кабінеті.

Порви за мене з моїми стосункамиWhere stories live. Discover now