— Вони хочуть влаштувати спільну поїздку для нашого потоку, — все не могла зупинитись Инбін в своїй тираді, — а мені тепер треба усіх зібрати і якось змусити поїхати в гори!
— Мене одразу викресли, — знизала плечима Найон.
Ім шукала в своєму рюкзаку конспект по стандартам інформаційної безпеки, тому навіть сильно не прислухалась до того, що говорила подруга і староста в одному лиці. Головне було розуміти основні поняття і моментально відмовлятись, щоб її не втягнули в кругообіг веселого життя, про яке вона і не мріяла.
— От завжди ти проти, — гмикнула Инбін. — Чому тоді до Ханбіна на вечірку поїхала?
— А ти звідки знаєш?
Найон перевела здивований погляд на подругу. Не те щоб це було таємницею століття, але ніхто про це не розповідав, а тут ось тобі. Скільки часу пройшло, а тепер Ім почула, що хтось вирішив поговорити про поїздку.
— Сольхі сказала, — повела підборіддям староста і нахилилась ближче до Найон, ніби збиралась розповісти найбільшу таємницю людства. — Тільки нікому не кажи, бо я знаю, що ти спілкуєшся з ними, але Сольхі думає, що Чімін зраджує Цзиюй.
— З чого це вона так вирішила?
Ім би не здивувалась чуткам про ситуацію навпаки, бо це було б буквально справжнісінькою правдою, але саме Чімін? Невже Чоу вирішила ось так закінчити стосунки, виставивши свого хлопця в поганому світлі?
— Вона чула дивні звуки на вечірці, а потім бачила збентежену Цзиюй. Схоже, дівчина теж про все знає.
— Так може все навпаки? — повела плечем Найон, продовжуючи шукати конспект.
Ні, схоже Чоу не мала до цього ніякого відношення. Точніше не мала саме прямого, адже була учасником дивних звуків, а збентеження скоріше відносилось до того, що хвилювалась, чи не наробили вони справ, поки Чімін був відсутній і міг раптом почути. Все одно вся ця ситуація тільки хіба що виводила з себе.
— Хоч ви і друзі, але ти правда думаєш, що він сказав би тобі, що зраджує їй? — скривилась Инбін. — Хлопці про таке не говорять. Хоча згодна, вже б краще привів до себе додому і там трахнув, а не на вечірці друга, де всі одне одного знають.
Серце стиснулось, змушуючи вдихнути глибше, ніби це могло б допомогти, щоб відпустило. Найон тієї ночі на квартирі Йонбока довго вдивлялась у дзеркало, щоб нарахувати два синці з лівого боку на грудях і розглядати їх з усією зосередженістю. Один над лінією ліфчику, інший прямо під соском. І це тільки змушувало згадувати те, що коїлось на дивані, разом з поглядом самого Пака.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Порви за мене з моїми стосунками
Fanfiction[В ПРОЦЕСІ] Польові дослідження про те, як закохати в себе зайнятого хлопця на прохання його дівчини.