11. Мені краще почати з брехні

5 2 0
                                    

— Ти ж зайдеш до мене сьогодні? Можемо разом з тобою поїхати до Сольйон! В цей раз ми зобов'язані зустрітись, бо вчора реально пішло не по плану!

Йонбок по відео-повідомленням перед цим встиг радісно розповісти про те, що захистив курсову, тому йому буде точно забезпечена нормальна оцінка в кінці семестру, через що він планував продовжувати в тому ж дусі. Ну і заразом зустрітись з Найон, аби відсвяткувати та і просто поговорити нормально, адже вони вже давно не бачились.

— Я спробую, це точно, — кивнула в камеру дівчина, радісно посміхаючись. — Але не знаю, чи дозволять мені на роботу прийти трохи пізніше.

Найон провела вихідні разом з сестрою і на роботі, тільки один раз зустрівшись з бабусею, коли поверталась з пральні. Молодшій Ім тоді встигли розповісти, що потрібно було хоча б набрати і забрати ще білизну, яка накопичилась за цей час. І Чімін про себе не сильно нагадував, хоч і відписався з приводу операції, що все добре. І Йонбок вчора увесь день відсипався, бо пив у суботу з однокурсниками. Там було б дивно, якби він все-таки набрав, що готовий і дівчина може виходити.

— Чому ти хочеш запізнитись на роботу?

Чужа долоня обережно лягла на талію, а чиясь голова зручно вмостилася в Найон на плечі. Не важко було здогадатись, хто саме такий закоханий в дотики. Дівчина вчасно скинула кружечок, що там не було видно обличчя Чіміна, але чат так і не закрився, тому хлопець спокійно зміг прочитати ім'я друга.

— Потрібно зустрітись з однією людиною.

Чомусь Ім внутрішньо нервово стиснулась і очікувала якогось спалаху ревнощів. У Міно ставались такі ситуації, коли він ображався і усім видом показував, як йому неприємно, що вона спілкувалась з якимись ще хлопцями. Але Чімін зовсім не подавав виду, виглядаючи абсолютно звичайно. Хіба що в секунду широко посміхнувся, коли вона повернулась до нього, і простягнув велику термочашку.

— Мега лате з алкогольним сиропом з лимоном та малиною.

Доволі широка висока чашка з градієнтним орнаментом з фіолетового в рожевий виглядав в руках Чіміна досить комічно. Ні, він не казав про власника щось дивне, але чомусь зовсім не в'язався з хлопцем перед Найон.

— А ти впевнений, що тебе не обманули? — прийняла термочашку Ку і простим рухом відкриваючи верхню кришечку, щоб зробити перший ковток. — Я просто сумніваюсь, що сюди б влізло мега лате.

Порви за мене з моїми стосункамиWhere stories live. Discover now