4. Святі та грішники

2 1 0
                                    

Чімін розплющив очі, облизав губи. В нього пішла секунда на те, щоб прийти до тями і зрозуміти, що саме питала в нього Найон. Тільки тоді Пак повернувся до неї з переляканим поглядом, наче зробив щось неймовірно погане і тепер очікував, що його будуть сварити.

Ім не сильно хвилювало, що він думав в цей момент, зате те, як смикнувся його кадик, вона помітила. Так чітко і різко, на секунду зупинившись вверху, щоб потім встати на своє звичне місце. Цікаво, дівчина ніколи не ловила себе на таких розгляданнях чоловіків, навіть коли вони стояли настільки близько. Навіть коли це був Мінхо.

Погляд Пака опустився вниз і можна було прослідкувати, з якою швидкістю в нього забігали очі, ніби він в цей момент шукав відповідь на складне питання. Діяв інтуїтивно, сам нічого не зрозумів, а тепер просто не знав, як йому виплутуватись з цієї ситуації і вибачатись перед Ім.

— Я... просто... вибач, я... я не хотів, щоб Ханбін нас побачив, — так і не підіймав очей Чімін, все шукаючи щось у воді. — Він міг би не так нас зрозуміти і навигадувати собі, а нам потім розхльобувати, — а це вже було сказано скороговіркою.

— Ти поглядом намагаєшся мої груди знайти? — підняла брів Найон, не витримавши такого впертого небажання подивитись їй в очі. — Вони ось тут.

Дівчина підтиснула губи, підіймаючи руки до грудей. Знала, що не впаде, бо вони стояли в надто цікавій позиції, яка дозволяла Чіміну притиснути її до бортика і дихати в самісінькі губи, але — хоч руки і ноги були по сторонах від Ім, — між ними була достатня відстань, щоб Найон не впала і при цьому не зустрічалась частинами тіла з хлопцем. Ти диви, як все продумано!

Пак несвідомо прослідкував за діями дівчини, коли вона стиснула сильніше і, ніби спеціально, підняла вище, щоб йому не прийшлося думати про щось інше. В голові моментально пронісся спогад, як Найон перевдягалась і зняла з себе ліфчик. Чімін в цей момент був більше схожий на рибку, що викинуло на берег, а не хлопця, якому було цікаво подібне. Особливо, коли в наступний момент він зробив спробу закрити собі обличчя долонями, але від цього не втримався і впав.

Догралась, Ім, більше так не приколюйся над бідненьким, навіть якщо дуже хочеться пожартувати!

От тільки схоже самого Чіміна не сильно цікавило його падіння на глибину, бо вони стояли саме на тій стороні, де глибина сягала приблизно двох метрів. Найон потребувалось секунд десять проспостерігати за тим, як ніхто не збирався винирювати, хоча навряд встиг навіть повітря вдихнути, щоб закотити очі і видихнути. В наступну мить дівчина нирнула за хлопцем, чесно сподіваючись, що зможе його там знайти, враховуючи темряву, в якій знаходилось усе подвір'я в цей момент.

Порви за мене з моїми стосункамиWhere stories live. Discover now