Найон ховала очі за окулярами, хоч і почувала себе виспаною в порівняні з минулими ранками, коли знайомилась зі сном години на три. От тільки нафарбуватись, щоб не показувати усім і кожному темні кола під очима, дівчина просто не встигла, бо хотіла поспати на п'ять хвилин довше. Тому і прийшлося начепити на ніс старенькі рейбени молодшої сестри, яка та випрошувала у батьків, щоб бути самою модною у молодшій школі. Зате в таких можна було не хвилюватись, що хтось придивиться і щось розглядить.
— Пружинко, ми з тобою в парі.
Чімін поправив свої окуляри і розтягнувся в посмішці. Було б видно очі, то, напевно, можна було б сказати, що він ще й поважно ними моргнув, підтверджуючи сказану інформацію. Схоже, хтось цієї ночі спав погано, якщо судити по повідомленнях, що він надсилав.
Найон ще перед сном кусала губи, вдивляючись в фотографію, яку він надіслав. Що ж, для Онліфансу було навіть дуже слабо, але для її особистого архіву в самий раз для початку. Ну правда, усього лишень його прес і вид з балкону в його квартирі. Дівчина вподобала фотку і лягла спати, борючись наступні хвилин десять з бажанням зазирнути назад в діалог, бо телефон періодично вібрував, і заснула.
— Взагалі-то, ти теж повинна була скинути мені фотку, — образливо надув губи Чімін, нахиляючись нижче, щоб говорити тихіше.
— В мене нема таких, — знизала плечима дівчина, позіхаючи і прикриваючи рот долонею. — Ніколи не страждала бажанням фоткати себе голою.
— Вона все бреше.
Голос Міно прямо на вухо змусив Найон підскочити на місці і озирнутись. Колишній виглядав досить погано в зовсім заспаному вигляді і відвертому небажанні ходити в якісь походити за прапорцями. Невже їхні університети вирішили об'єднатись, поки студенти навіть не підозрювали нічого?
— Тебе у бесіду не включали, — нахмурився Чімін, ледь помітно підтискаючи губи, — тому тобі краще швиденько відвалити.
Міно знизав плечима, не рухаючись з місця, зате дістаючи телефон, щось в ньому перелистуючи. Синхун стояв навпроти Найон і тільки головою хитав, бо нічого вже не міг зробити з цим.
— В мене навіть декілька відео є і те, що я знімав, — посміхнувся Сон, відриваючи погляд від екрану. — Йон-а, я ж можу показати твоєму хлопцю?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Порви за мене з моїми стосунками
Fanfiction[В ПРОЦЕСІ] Польові дослідження про те, як закохати в себе зайнятого хлопця на прохання його дівчини.