Плани на Різдво прийшлося міняти буквально на очах, коли на ім'я Найон прийшло запрошення на виставку Міно і це побачив Чімін. Він досі не розумів, що саме сталося в цих двох в минулому, чому вони розійшлись і чому тепер він висилав їй листи подібного характеру, та ще й кур'єром.
— Ми не зобов'язані туди їхати, ти ж знаєш?
Найон кидала короткі погляди на зосередженого Пака, який в цей момент не відволікався від водіння машини, роблячи це однією рукою, поки в іншій знаходилась електрона сигарета. Ця звичка з'явилась десь місяць тому, коли розмови з батьком стали частішими, а чутки про їхні з Ім стосунки ширились університетом, змушуючи його злитись тільки ще більше.
— Він просто хоче перевірити, щоб там не було жодної картини з твоїм лицем, — втрутилась Сольйон, ниряючи головою між передніми сидіннями. — Або тілом.
Останнє додавати було не потрібно, адже Чімін моментально ворухнув щелепою і зробив чергову затяжку, хмурячи брови. Йому не подобалось чути подібні думки, та і він насправді їхав туди саме впевнитись, що колишній Найон більше не стане їй докучати. Особливо, коли Пак поїде в Сеул майже до березня.
Вони з Ім хоч і домовились, що будуть здзвонюватись і по телефону і по відео, переписуватись, але приїхати в Чіміна вийде тільки один раз на кілька днів. Тому дівчина вже готувала підґрунтя до свого приїзду в Сеул на китайський Новий рік, щоб відсвяткувати разом. Навіть Сольйон вже не просилась поїхати з нею, хоча спочатку більше всіх горіла цією ідеєю.
— Нагадай, чому ти поїхала з нами?
Найон прямо відчувала, як її натягнута посмішка більше нагадувала щось на серійно-маніячному, але просто не могла по-іншому. Вона і забула, що молодша завжди була такою: їй потрібно було усюди бігти за своєю сестрою і влізати куди не просили. І те, що в неї випали три роки життя, зовсім не казало про те, що мозок постарішав разом з тілом.
— Тому що хочу поговорити з Міно і узнати, чому ви розійшлись.
— Він просто мене кинув, — закотила очі Найон, не бажаючи згадувати минуле, ще й при теперішньому хлопцеві, який в цей момент вів машину.
— Він не міг тебе просто кинути, — похитала головою Сольйон. — Я пам'ятаю його так, ніби це було вчора, а потім ви припинили спілкуватись в якийсь момент, але нам ти казала, що ви посварились. Тепер з'ясовується, що він кинув тебе, ти брехала усім... от як це називається?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Порви за мене з моїми стосунками
Fanfiction[В ПРОЦЕСІ] Польові дослідження про те, як закохати в себе зайнятого хлопця на прохання його дівчини.