— Знаєш, що він мені після написав? — вигнула брів Найон, кидаючи скептичний погляд у вікно і підтискаючи губи. — Він втомився мені тільки снитись.
Голос був ображеним, адже дівчина прекрасно усвідомлювала, чому саме не могла нормально спілкуватись з новим залицяльником, в якого вистачало бажання виписувати їй кожного дня в Какао, а в Інстаграмі завалювати дірект відосиками та смішними картинками. Все-таки добре, що вона собі Тікток не завела, бо він би і туди дістався.
Але Ім раділа, що він не намагався її задовбати, просто з якоюсь періодичністю переписувався з нею по справах, а ввечері вмикав режим «хтивий Чімін», даруючи короткі розповіді, як би йому хотілось бути зараз поруч, або селками в дзеркалі ванної, спальні, коридору. Декілька разів навіть з Бубою і новою жителькою його квартири — Дорі. На честь рибки з мультику.
За ці два тижні до Чхусока Найон встигла навіть декілька разів поговорити з Чіміном по телефону і відео перед самим сном і називала це про себе привчанням до Пака. Особливо враховуючи, що його день народження припадав на суботу наступного тижня, але вечірки з цього приводу влаштовувати ніхто не хотів, чому здивувались ледь не усі з його компанії.
— Хоче відсвяткувати день народження зі мною і кішками, — зітхнула Ім, переводячи погляд на Сольйон. — Ну хіба це не звучить, як мінімум абсурдно?
Сестра йшла на покращення по всім показникам, але так і не прокинулась до Чхусока, як би там хто не сподівався. На жаль, сталося вже, як сталося. Тому навіть зараз Найон сиділа поруч з нею, сподіваючись, що зможе залишитись тут до самого ранку. Вони ж не просто так чекали, бо хотіли бути першими, кого побачить молодша Ім.
— Абсурдно звучить те, що тебе кликали на вечірку, але щось ти на неї не спішиш.
Найон озирнулась на доцента Міна, що стояв в дверях палати склавши руки під грудьми і пригадуючи їй, що два дні тому Чімін радісно повідомив, що хтось з потоку вирішив влаштувати крутезну тусу, куди були запрошені ледь не усі з універу, тому і дівчина повинна там бути. Тільки Ім взагалі не прагнула відвідувати чужий триповерховий дім, щоб випити зайву банку пива.
— Я хочу побути з сестрою, — відвернулась студентка, потираючи шию, адже та затекла.
— Ми з пані Гіль домовились, що сьогодні посиджу я, — чоловік підійшов ближче, дістаючи з портфелю ноутбук та якісь документи, щоб покласти все на вільне місце на тумбі разом з ліжком. — Все одно планував усю ніч просидіти за перевіркою, щоб зранку відіспатись.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Порви за мене з моїми стосунками
Fanfiction[В ПРОЦЕСІ] Польові дослідження про те, як закохати в себе зайнятого хлопця на прохання його дівчини.