12. Зрадливі серця

6 2 0
                                    

Найважчим в житті Найон виявилось сказати Сольйон правду і зробити це максимально безболісно, наскільки це взагалі було можливо. Факт — не вийшло. Тому старшій сестрі прийшлося заспокоювати не тільки бабусю, але і свою молодшу. Добре, що обидві заспокоїлись доволі швидко, тому пані Гіль взялась за пояснення того, що коїлось усі ці три роки.

Наступного дня Найон майже не розмовляла з Чіміном, тільки коротко переписуючись в месенджері і вигадуючи, як йому краще сказати про молодшу сестру. Зате після занять хлопець вирішив провести її до роботи, адже встиг туди забігти на минулу зміну і з'ясувати, що та по сімейним обставинам не змогла вийти. При цьому йому вистачило поганкуватих пояснень, чому так сталося.

— Можна я розповім тобі пізніше?

І хіба він міг їй відмовити? Звичайно ні, тому тільки коротко кивнув, взяв за руку і повів далі. На Чхусок виписував, що дуже вже скучив і хоче скоріше дочекатися суботи, бо Ім все-таки погодилась на зустріч з його мамою і сестрою. А ще пізніше їх буде чекати домашній кінотеатр, вино і дві кішки. Хоча щось підказувало, що цим все не закінчиться. А може Найон цього просто хотілося і самій.

Тепер вона стояла в коридорі будинку, вкотре вдивляючись у дзеркало. Коротке біле твідове плаття з квадратним вирізом і короткими рукавами приховане в довге пальто з затягнутим шарфом на шиї. Одні тільки колготки з чорними туфлями виглядали. Вона не надто святково вирядилась, знайшовши єдину нормальну сукню в гардеробі?

Найон зітхнула і, почувши звук клаксона з машини Чіміна, попрямувала на вихід. Їй дуже хотілося, щоб знайомство з його мамою пройшло в ресторані, а не ось так на вулиці перед її будинком. Жінка навряд чи оцінила б такий жест.

Але все обійшлося, коли дівчина вийшла з будинку і побачила тільки машину, з якої вже виглядала білява маківка, бо хлопець виходив. Стоп, коли він встиг пофарбуватись? Невже за той час, що були святкові вихідні? І Найон могла з впевненістю сказати, що вже бачила в Пака такий колір, але чомусь саме зараз той здавався неймовірно підходящим.

Ідеальна зачіска, щоб відкрити лоб, для контрасту чорний довгий піджак з червоною вставкою зі штанами того ж кольору і білою сорочкою. І чому він виглядав настільки гаряче саме зараз? Щось взагалі не пригадувалось, щоб він колись так старався на якісь свята в універі вдягатись.

Порви за мене з моїми стосункамиWhere stories live. Discover now