Кінець вересня, не дивлячись на своє звання осіннього місяця, зустрічав задушливими залишками спеки і прогнозами синоптиків, що до холодів зосталось не більше тижня. Саме тому поїздка для усього потоку — як і для ще декількох, — припала саме на нього, адже там і до Чхусока було зовсім рукою подати. Деканат планував влаштувати концерт талантів, посиденьки з алкоголем і м'ясом, та і просто хороший настрій. А в Инбін навіть вийшло витягнути Найон на це свято життя.
Для Ім цей місяць пройшов, наче в тумані, адже вона кожного дня тепер проводила поруч з молодшою сестрою, як три роки тому. Мозкова активність ставала все кращою і вони з замиранням серця очікували, коли Сольйон розплющить очі. Тому старша сестра працювала за ноутбуком часто прямо в палаті, недосипала і вела зовсім нездоровий спосіб життя. Навіть в автобусі на шляху до пункту призначення заснула і не звертала уваги взагалі ні на що.
Її не цікавили ні погляди Чіміна, ні його спроби заговорити, ні взагалі хоч щось, пов'язане з ним. Для неї все скінчилось в той вечір, коли вона попросила його залишитись з Цзиюй і дати його стосункам з Чоу стосункам ще один шанс. Найон навіть не знала, що там у них далі коїлось, як розвивалось, бо вона поглинула в інший всесвіт, де для Пака не залишалось місця.
— Прокидайся давай, — посмикала подругу за плече Инбін. — Цей придурок знову співав всю дорогу. Як таке можна було проспати?
Ім нічого не відповіла, прокидаючись з великим небажанням і молячись про себе, що не буде приймати участь в алкогольній вечірці, бо просто піде до м'якенького ліжечка. Хай п'ють інші, їм же більше дістанеться.
— Так, зараз у вас вільний час, тому можна піти до басейну! — кричав декан, ніби перед ним були маленькі курчатка, яких потрібно було спрямовувати. — Потім у нас з вами буде вітальна вечірка з м'ясом та алкоголем. Точніше, у вас окремо і у нас окремо. Але враховуйте, що завтра зранку у нас з вами невеличкі змагання, тому сильно не напивайтесь!
Гомін у натовпі розійшовся навіть надто швидко, змушуючи Найон закотити очі. Вона з радістю обійдеться без басейну і вечірок — просто поспить. Господи, як давно вона цим не займалась нормально? Усього лише якихось годинок дванадцять і можна буде жити нормальне життя.
— Навіть не думай ухилятися, — скосила поглядом Инбін, ніби почувши думки подруги. — Перевдягайся і підемо в басейн!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Порви за мене з моїми стосунками
Fanfiction[В ПРОЦЕСІ] Польові дослідження про те, як закохати в себе зайнятого хлопця на прохання його дівчини.