Найон просто раділа, що Чімін все-таки посадив її на таксі, бо їй вдалося відкинутись на сидінні і ні про що не думати. Єдиним виключенням стало те, що їй потрібно було тримати себе в руках, бо в машині ще знаходився водій і стогнати при ньому було б, як мінімум, не дуже розумною ідеєю.
Ім навіть відкрила вікно, щоб впустити свіже повітря нічного міста з його осінньою прохолодою, що била прямо в обличчя, хоч трохи охолоджуючи покриті багряним кольором щоки. Дівчина відверто не розуміла, чому не просто погодилась увімкнути файл, який надіслав Чімін, але і слухати його до останнього, поки таксі увозило її додому, щоб там шкодувати, що не погодилась все-таки до Пака. Найон здавалось, що до мозку доходило все з затримкою, ніби звук переривався кожну секунду через те, що не міг нормально провантажитись.
Хоча Найон і справді погано розуміла, як повинна була реагувати на те, що грало їй у вуха, якщо при цьому їй здавалось, що чула це не тільки вона, але і сам водій, погляд якого дівчина встигла зловити двічі, а одного разу навіть відповісти на його питання «чи все впорядку?», адже відкрите вікно і важке дихання скоріше натякало на те, що їй би непогано було звернутись в лікарню, раптом це температура.
Ім і сама думала, що в неї не нижче тридцяти дев'яти, якщо не усі сорок, тому вона стискала щелепи сильніше і зводила ноги, підтискаючи губи в бажанні торкнутись себе хоч раз. Просто опустити руку і вкотре перевірити, що нижню білизну можна було сміливо вичавлювати. Яка чудова ідея, тільки це потім, вже після того, як Найон зможе відчути хоч якусь наповненість від пальців, бо інакше розрядки не станеться.
— Сука, як же добре, — прохрипів Чімін під звуки чавкання і з послідуючим приглушеним стогоном.
Дівчині дуже хотілось прикусити собі язик, щоб не завити самій, усвідомлюючи, що Пак вмів бути довшим, ніж три хвилини, як вона сміялась. Розрахунок був ідеальним по часу, бо на таксі їхати якраз п'ятнадцять хвилин, на які записав аудіо хлопець. І тепер ставало цікаво, він одразу знав, що таке могло статись, чи робив це несвідомо, а тут прийшлося до діла в останню секунду?
— Цікаво, — супроводжувалось важким диханням прямо у вухо, — як тобі більше подобається? — і сковтнув так гучно, що було чутно через динамік. — Ти захочеш бути зверху... чи щоб головним був я?
І Найон так хотілося відповісти, до ломоти в голосі, але Чімін цього все одно не почув би в цей момент, тому просто безглуздо. В голові все ще спливала картинка краю ліжка перед очима, відчуття його долоні на її сідницях і слів, що йому потрібно побачити її оргазм. Цікаво, наркомани під черговою дозою відчували себе так само, як вона в цей момент? Бо Ім просто не розуміла, як за вікном пролітали будинки, дерева, зупинки і інші машини, поки її ламало.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Порви за мене з моїми стосунками
Fanfic[В ПРОЦЕСІ] Польові дослідження про те, як закохати в себе зайнятого хлопця на прохання його дівчини.