Хориотой

29 4 0
                                    

Өдөр хоног маш хурдан урсан өнгөрч нэг л мэдэхэд 50 хоног өнгөрсөн байв.

Үён болон Вонёны харьцаа өмнөхөөсөө дээрдсэн зүйл байсангүй.  Жусон улсын хаан өдөр бүр л гүнжийг эргүүлдэг болсон.

Тан улсын гүнж нутаг буцахаар болоод түүний оронд Үён сайд Тан улсын бүрэн эрхт төлөөлөгч болов.

Үён гүнжийг үдэн гаргаж өгөв. Гүнж нүдэндээ нулимстай явахгүй гэж зөрүүдэлдэг ч хүчээр түүнийг явуулав.

Гүнж: Би явмааргүй байна. Би явчихвал чи тэр эмэгтэйд дурлачихвал яах юм.

Үён: Та буцах ёстой гүнж минь.

Гүнж: Буц буц гээд байвал Сан хааны эхнэр болчихно шүү.

Үён: Гүнжтэн!!!

Гүнж: Намайг явсан дараа яг буцаж ирнэ шүү!

Үён: Даалгавраа биелүүлэх болно.

Гүнж: Би чамайг 50 хоног хүлээх болно. Чи буцаж ирэхгүй бол би өөр хүнтэй гэрлэх болно гэж нус нулимсандаа хутгалдан хэлэв.

Үён: Та сайнтай учрах ёстой.

Гүнж: Тэр сайн нь чи байх ёстой. Хайртай шүү Ён.

Үён: Гүнжийг болгоомжтой авч яваарай. Ширхэг ч үс унагаахгүй хаантанд хүргээрэй.

Жанжин: Ёсоороо болгоё.

Ийнхүү гүнж явсаны дараагаас Сан хааны галзуурал эхлэв.

Саны хэлдэг үгсээс:

- Гүнжийг бэр гуйх болно
- Үён новш миний хайртыг явуулчихлаа
- Хүүхэдтэй болох хэрэгтэй
- Жусон улсын бүх эмэгтэй минийх

Жусон улсын хаан нь хатад болон татвар  эмсээ жирэмсэн болгохын тулд alpha эрчүүдтэй хүчээр хавьталд оруулж байв.
Саны энэ бусармаг үйлдлийг Тан улсын төлөөлөгч цаг алдалгүй Тан улсын хаанд айлтгасаар байлаа.

▪︎▪︎▪︎

Вонён хатан Үёнтой уулзахыг хүсэж аман захиа илгээсэн байв. Хатны өргөөнд морилон очвол бүсгүй халуун дулаанаар угтан авав.

Үён урдаа суух бүсгүйг хараад  том нүдлэн доош харан суулаа.

Бүсгүй ёжтой инээгээд энгэрээ хаагаад  "Алив над руу хараач , юунд шал руу ширтэнэ вэ?"

Үён түүнийг юунд дуудсан талаар бодоод бодоод олсонгүй.

Бүсгүй : Би чамайг яагаад дуудсаныг мэдмээр байна уу?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 22 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Альфа ХанхүүWhere stories live. Discover now