Ssssssseeeellllaaaaammm
Yıldızı parlatıp bol bol yorum yapmayı unutmayınn ..
Keyifli okumalar dilerimm.
⋆
"Stai zitto, bello." (Sessiz ol, güzelim.)
Yere çömeldim ve duvarın arkasına iyice saklandım. Küfür sesleri eşliğinde kapı sesi duyduğumda, derin bir nefes aldım. Tam zamanında gelmişti...
Ya gelmeseydi?
"Ero così spaventato... avevo una paura mortale di perderti." (Çok korktum, seni kaybetmekten ölesiye korktum.) diye fısıldadı. Eli hâlâ belimdeyken ona döndüm.
Yüzlerimiz fazlasıyla yakındı. Gözümden bir damla yaş akarken, bir anda "Ağlama." diyerek gözyaşımın üzerinden öptü. Ben renkten renge girmiş, şok içinde ona bakarken gülümsedi.
Elimden tutarak, kalkmamı işaret etti. O önde, ben arkada zar zor depo olduğunu düşündüğüm yerden çıktık.
Hâlâ şaşkınlığımı üzerimden atamamıştım.Biliyordum, lan. Beni sevdiğini biliyordum!
Arabasına bindik, vakit kaybetmeden arabayı çalıştırıp gaza bastı. Uzun süre sessizce ilerledikten sonra, "Dilerim özür." diye fısıldadı.
İtalyan aksanı onu hem havalı, hemde tatlı yapıyordu. "Ne için?" diye sordum gülümserken.
"Ti ho messo in pericolo... mi dispiace. Mi scuso anche per quello che è successo all'interno. Non avrei dovuto baciarti senza chiederti la tua opinione. È successo davvero all'improvviso, non l'ho fatto apposta..." (Seni tehlikeye attım... Özür dilerim. Ayrıca içeride yaşananlar içinde özür dilerim. Fikrini sormadan, seni öpmemeliydim. Gerçekten aniden oldu, bilerek yapmadım...)
Sessizce bakışlarımı ona çevirdim. "Sorun değil, sadece sevgili bile değiliz. Bu yüzden garip his-" Lafımı keserek elini elimin üzerine koydu.
"Se questo è l'unico problema, voglio che tu sia il mio amante, la mia luce." (Tek sorun buysa, sevgilim olmanı istiyorum, ışığım.)
Şaşkınlıkla ona baktığımda gayet ciddi olduğunu gördüm.
"Ay bayılcam galiba." dedim ve bayıldım.
Dediğim gibi, dürüst bir insanımdır.
⋆
'Sonunda oldular' deyip rahat bir nefes alan var mı?
Onuncu bölümde görüşmek üzere, hoşçakalın. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Mafya || texting
Teen FictionSiz: *fotoğraf* Siz: Gerçekten mağarada mı doğdun? İlkel İnsan: Kimsiniz? Siz: Gelecekteki karın Siz: Aynı zamanda mutasyonlu çocuklarının annesi Siz: Birde, şey... İlkel mağara kadının .. ⋆ 19/06/2024